11.07.2009

Pre Wedding photo @ Zara Bride ~ Photo Day 石澳

續...

石澳

耳環: 私伙 . 頭飾: zara bride

化妝過程尚算順利,我做足功課, 比哂自己想整的頭給Heidi看,聽取埋她的意見就set 好第一個頭.差不多完成的時候,Arden 出來企响度,望住我整頭...攪到我好緊張!!

Heidi同我講Arden對個妝同個頭都好重視, 所以她們同Arden 出去外影壓力都大啲!

打過招呼後,原本先影影樓的我們便轉軚爭取時間出去外影! 出發時己經12點, 在Studio 足足攪咗2個半鐘!

我哋第一站去石澳,去到泊好車後,Arden/Isaac/Heidi (我哋加錢Heidi外出的) 便一齊行去石灘,Arden 一馬當先行到石灘邊,之後就叫我行出去邊邊的大石上.......仲叫我換上高高高跟鞋!!!!! 然後又叫我拿着這件飄逸婚紗的尾,扮飄逸 !!! 嘩....唔夠90磅的我再加埋呢塊布, 成個"風帆"吹到我搖吓搖吓, 我差啲啲就企唔穩跌落去...眞係嚇死我!! Arden 見到我個樣都咁可憐就影多兩張就算!

影完石灘/行去藍色橋/再影顏色屋, 影到4點我同Heidi 就去換影轉妝,男仕們就去咗食麵,我們攪掂出末,佢哋就返來,我們第二站去欣澳,男友同我講Arden話如果堅持去欣澳便影得少些相, 因去到都5點多.我完全相信Arden 的專業意見,於是我哋就改去Arden 建議的大潭水霸同聖士提反灣...

待續.....

1 則留言:

  1. Hong Kong7.11.09

    其實Arden 講得啱! 唔好浪費時間响交通上, 影多d 靚相咪仲好!
    [Gen Mami回覆11/07/2009 13:33:00]YES. 所以我們都冇堅持
     

    回覆刪除