6.26.2009

第一次-妝

第一次行 expo見到 mua A, 可以免費試妝,就報咗名,但點知到散場都未打返比我,冇得試,佢就比咗我用$380去佢workshop試,於是就比咗$$。 由於婚期仲有好耐,於是就拖住唔去試住,但我而家諗返都唔知點解會比咗$$...

終於約好試妝,我都有做功課, 帶咗鍾意的頭上去參考,出來的效果就係咁


其實髮型方面都係跟我鍾意的,但個妝..點講呢, 冇一種嘩一聲好靚的感覺, 所以唔會考慮。

但我相信有咗呢次經對下一次試妝一定有幫助

多謝陪我的表姐同男友



2 則留言:

  1. Cheney To28.6.09

    恭喜您先!您想找一個滿意的mua,您可以多看mua的blog,看她多唔多工作做,看她影出來的試妝相,吸唔吸收您,通常一個全職mua,都會有好多工作在手,例如幫廣告、雜誌、電影化妝,但可能好貴,您多看多問,一定找到個好mua的,為自己,努力!

    回覆刪除
  2. Bananabride21.4.11

    e? 睇唔到左手邊張相既? 
    [Gen Mami回覆04/22/2011 01:27:00]係喎....冇黎咁耐真係唔知點解呢??!!

    回覆刪除