11.07.2009

Pre Wedding photo @ Zara Bride ~ Photo Day 大潭+聖士提反灣+1881

續...

在石澳換好衫轉埋頭,頭飾用咗我帶去的蝴蝶
(我喺深圳見到靚買嘅,Heidi都想買返隻比客用),顏色出奇地襯.
男友都買咗份蛋治比我同Heidi在途中食,
好快就到大潭水霸,Arden又叫我企响邊邊影...可能有些少石澳的陰影,真係有啲驚! 
仲有件衫無改到眞係完全唔掂..影相會走來走去, 個身郁來郁去, 
就算Heidi 同我貼哂膠紙都係走哂光! 唯有希望影唔到走光啦!

影完水霸就行去影木橋,咦..條木橋中間有一截沉咗落水嘅 ?! 
司機話啲人唔想咁多人响度影相,於是解開部份浮桶,等條橋沈落去,但我實在太想影木橋,
 於是Issac 好主動除鞋試吓條橋踩落去實唔實,試咗ok後男友就除鞋落去,
跟住就到我, 咁難得梗係影多兩張啦!!! 
最衰無得影,眞係好驚險!

跟住我哋就去聖士提反灣, 去到已經天黑黑了,
影完沙灘已經有啲累...再去換衫轉頭,然後就去1881.

第一次着住晚裝在鬧市出現,好駑!! 佢哋同我講當自己拍廣告.哈哈
1881的夜景眞係好靚! 但當晚溥儀眼鏡grand opening ,所以有少少景影唔到
不過上面餐廳的景眞係好靚!! 相信如果遲啲太多人影就會趕!

影完就返去影Stuido..我哋開始冇電,表情都唔係咁聽話!!!

最後影到10:30 終於完成!!!

沒有留言:

張貼留言