7.22.2010

準新娘的惡夢

是否每個準新娘都有曾經發惡夢?

昨晚夢見自己在大日子中,忘記與Ada Re-cfm, 
早上打電話到黃金海岸,只是the
Stage 的 Kenneth與助手到了!
Ada並末出現,而且自己到洗手間時弄濕了束衭!    
 非常狼狽!

連要派的利是亦未準備好!

心想不如再book過一日再搞, 但又知 Ada 及Kenneth難book, 不知何時才可!

又見到先父穿着麻質西裝出現, 非常高興!而姊妹更變了是男人扮女人...滿面鬚根!

其實我並沒有太大壓力,一切亦輕鬆地安排面對,

可能壓力是來自內心深處呢!

待我悠閒地坐坐,放鬆心情吧! 


14 則留言:

  1. Little Ting Ting22.7.10

    我早在一個月前間唔中都發呢d 惡夢
    大家都要放鬆d 先得
    [Gen Mami回覆07/22/2010 19:17:00]其實我都唔係好緊張...淨係想怏 d 準備好哂

    回覆刪除
  2. 竹葉貓太太22.7.10

    放鬆D啦!待嫁新娘!
    [Gen Mami回覆07/22/2010 19:16:00]大家都係!

    回覆刪除
  3. ho yan22.7.10

    relax gen ^^
    [Gen Mami回覆07/22/2010 19:15:00]我會喇!

    回覆刪除
  4. Jelly22.7.10

    我都係,,,,前幾日發夢我結婚個日lup lup 亂, guest list 未ready, d客人唔知自己坐邊, 明明book左大的ballroom, 去到個manager點都唔肯俾我地入去,要我地去細ballroom, 除非俾十萬蚊佢地......... 真係人都顛,,,,hahaha,,,,但係我又唔係緊張,真係唔明 add oil ar !!!!!!快d ready 晒d野就唔駛煩
    [Gen Mami回覆07/23/2010 13:04:00]哈哈...點解我地唔係夢見有10卡礸介, 或者百萬婚禮的情境, 而係甩碌的情境呢 ??
    加油!!

    回覆刪除
  5. 清心23.7.10

    我都發過幾次惡夢,如唔記得左通知賓客觀禮啦,唔見左野等等。 全部都係好驚既野發生~~~ 希望我們都會輕鬆d啦!!
    [Gen Mami回覆07/23/2010 13:01:00]放鬆~ 放鬆~ 放鬆~ 放鬆~ 放鬆~

    回覆刪除
  6. misshonhon23.7.10

    OH, GEN, 你真係要放鬆一點, 唔係到時唔靚女GA.
    婚禮一定有imperfections,有時imperfections可能變成第時最memorable既野呢!

    回覆刪除
  7. misshonhon23.7.10

    OH, GEN, 你真係要放鬆一點, 唔係到時唔靚女GA.
    婚禮一定有imperfections,有時imperfections可能變成第時最memorable既野呢!
    [Gen Mami回覆07/23/2010 13:00:00]係呀...我哋要係最靚!!!!
    其實我唔係好緊張...淨係想怏 d做哂d事
    imperfections都係人生的一部份

    回覆刪除
  8. ♡°。黑豬安。°♡23.7.10

    放鬆d...咁好咁緊張^^
    [Gen Mami回覆07/23/2010 21:24:00]知道喇!:)

    回覆刪除
  9. Mrs. W23.7.10

    你會唔會係有野煩你唔覺咋? 呢排沖個熱水涼, 飲少少暖奶先訓啦~~~

    回覆刪除
  10. i have had at least 10 nightmares............. the worst one was i was running 3 hours late, and arrived at the hotel to find out i dont have my dress, mua, and flower.............. and the photographer refused to take any pics i almost cried out in bed -_____- so stupid !!!
    [Gen Mami回覆07/23/2010 21:17:00]嘩...又係遲到,約左的人唔到...等等!總之就係衰嘢!
    睇嚟大家都需要放鬆!

    真係唔好咁擔心,好多事都係自己嚇自己!

    回覆刪除
  11. Karen HaPpy Mum23.7.10

    我婚前發夢去錯酒樓, 仲要同兩個新娘share新娘房~
    [Gen Mami回覆07/25/2010 00:46:00]希望大家夢中出現咗就全部唔再出現啦

    回覆刪除
  12. 莎拉蛋糕Sarah Cake23.7.10

    我都試過發惡夢, 夢見大日子個日註冊時, 個證婚人問我男朋友問題, 答岩先可以同我結婚, 而他問的問題其實好easy, 但我男朋友點都唔識答, 最後我嚇醒咗. 第二朝起身時話番比男朋友知, 我仲比佢笑呀!!!!!
    Relax la!!!!
    [Gen Mami回覆07/25/2010 00:44:00]眞係個個出現的問題都同喎

    回覆刪除
  13. CHERRY24.7.10

    哈哈哈哈..我都有.. 不過係好早期試過一次.. 我夢到自已唔知醒..到我家姐去屋企叫醒我既時候已經係五六點..過哂註冊.. 去到酒店又冇MUA , 冇伴娘 ..低能爆  平時我又唔覺得自已好緊張..都唔知點解會發埋呢D低能夢
    [Gen Mami回覆07/25/2010 00:43:00]又幾攪笑喎
    真係個個都有此經歷喎....
     

    回覆刪除
  14. 我試過呀~~ 嗰時夢見條婚紗唔啱著呀!!! 改短左, 變左吊腳,  我係咁喺度掹長佢, 都係短...................................

    回覆刪除