2.14.2012

仁安分享

今次book左仁安生bb, 我揀左自己生, 其實我係想有個一路跟進自己嘅醫生幫我接生, 好多私家醫生都only 鍾意開刀,睇BK講吳醫生好願意接自己生嘅mami,唔會一味叫你開刀, 於是我先搵佢!

而且仁安醫院的服務十分好!!

入院


  • join了仁安的package,基本產婦用品和日用品都包了,我只帶了睡衣,拖鞋 (其實醫院的拖鞋也OK) ; 可以帶廚房用的抹手紙,或厚身啲嘅tempo盒裝紙,方便清潔及唔會太容易爛.
  • 我揀了4人房。我有要求同香港媽咪一齊,佢地都會盡量配合
  • 見姑娘時要決定奶粉: 就算想餵人奶,也要先揀定。 &要決定兒科醫生, BB出世後,兒科醫生會每日和BB檢查&報告。
住院


  • 每隔一段時間姑娘就會來量血壓
  • 每天早上兒科醫生會報告我知BB的情況,包括大小便次數.聽力測試合格..etc
  • 主診醫生每朝晚會睇我嘅情況
  • 普通探訪時間是早上7時至晚上9時
  • 餵奶房嘅姑娘除左教我餵奶之餘,仲教左我換片片,佢地有啲雖然好後生,但係都教得好好,好nice!
  • 嬰兒餵哺時間: 共6節,分別為02:30、 07:30、 10:30、 14:30、 18:30及22:30,無論餵母乳或奶粉,按時去育嬰室,都可以親自餵BB。
  • 嬰兒沐浴示範:逢星期日、一、三、五下午4時在三樓育嬰室。
  • 睇BB時間:每日下午1時至8時,可以隔著玻璃窗睇BB,每節限時十五分鐘,每次只限兩位親友。但其實都可以多過兩個,不過如果太多人security 可會趕吓人
  • 親子時間:只限父母,三樓育嬰室有兩節,17:00至17:30、17:45至18:15,五樓育嬰室有三節,16:15至16:45、17:00至17:30、17:45至18:15,有名額限制。所以要快啲報名
  • 產後運動時間: 只限女士,逢星期一及四下午1時,地點是二樓物理治療部的運動室。
  • 我第3日開始上奶,有需要可帶定奶泵去醫院,泵出嚟冇咁辛苦! 但唔知有冇得雪

出院


  • 醫院嘅禮物包,主要是尿片、濕紙巾等嬰兒用品的試用裝。另外有BB First Album、嬰兒健康記錄冊和針卡,日後去母嬰健康院也要帶著
  • 準備好BB嘅出院衫,拎到育嬰室給姑娘,她們會幫BB換上。 我唔知應該穿厚定薄,又有包被,所以我比多件姑娘幫我安排著幾多件
  • 拿著付款收據和出院文件,就可以到育嬰室接BB。
  • 核對身份後,姑娘幫BB和我剪掉手帶腳帶,我有keep 住手帶做紀念

1 則留言:

  1. Bu媽20.4.12

    我想問下你, 仁安揀兒科醫生, 指定一位要唔要加$ ? 同埋你有沒有介紹 ?
    [Bu媽回覆04/30/2012 13:47:25]唔該哂你, 我見bb kingdom都好多人介紹劉成志醫生 ~ 如果唔需要加$, 甘我都用佢啦 !
    [Gen Mami回覆04/20/2012 15:16:25]我揀左劉成志醫生 (兒科專科顧問醫生)
    佢好好,好細心,好溫柔,亦有關心媽咪
    唔使另外加錢,只要入院時同姑娘講就得,bb 出世後佢會自己跟進,報告bb 情況,生左之後第二日佢早上會嚟探你同你講解bb情況

    回覆刪除