5.19.2012

BB用品 ~ 4

夜燈
BB初生時,我呢個驚青媽媽真係好緊張。

喺醫院返屋企第一晚,本來婆婆都會喺度幫手,
點知能佢果幾日太粗勞,結果血壓高,
我地拍哂心口
, 話我地自己攪得掂,叫佢即刻返屋企休息,
其實我內心真係好
淆底” , 第一晚返屋企要自己湊wo....
(真係
自己,因為我老公最初係連BB都唔敢抱嘅人!!!

而我~敢抱!! 冇問題,自己湊 ~換片餵奶都OK!!!
(
好在喺醫院跟姑娘實習左) 但最驚就係佢食完奶瞓左, 自己掃風掃得清唔清,
結果我叫我老公睇住佢,
冇錯,真係成晚睇住佢,而我
, 要休息嘛!!!

而家睇返轉頭好似好傻,但新手媽媽咁上下, 嘻嘻~

(有朋友會用啲毛巾攝喺BB背脊,等佢err奶都可以流出嚟, 最好請教健康院姑娘或者兒科醫生)

所以,我地買左呢個夜燈,方便睇到BB






我見過有啲用乾電,掛喺床仔,仲好!

車掛袋



之前見過麵包超人車坐位掛袋,,好靚,但係要成三百幾蚊,唔捨得買! 之後再想買返,已經因yen價變成四百幾!

決定放棄。喺淘寶搵,結果買左呢個


我初時諗個袋放坐倚後,我坐前座,都拎唔到野啦,
但放左Car seat 之後就知,我係會坐喺car seat 隔離,睇住BB,(爸爸變成司機),
所以掛袋放後面係好啱嘅。

呢個袋好實用,當你坐喺車度時,可以放吓野,或者放定啲紗巾, 有時喺車食奶,
或者換片好多野e.g.紙巾,電話。。。等等啲都可以放住係到
, 湊住B時都唔會咁哩hea!!

 價值 RMB 22.8!!



坐枱玩具


 朋友叫我買個bb坐喺枱度都可以玩嘅玩具,我地食飯就安樂d!!
果然好介紹! 仲比我搵到係麵包超人!



有吸盤就唔驚玩到跌落地又要我地執,又污jo
仲可以兩邊擺。

而家小檬已經識識地坐,果日食buffet 已經用得着!!





沒有留言:

張貼留言