10.28.2012

教教豬


近日見到blog友說BB到差不多一歲都要人抱住先肯瞓,
婆婆隔離屋嘅BB都係,日頭瞓教,夜晚要人抱,他的婆婆就mei住佢,搖吓搖吓,晚晚如是。。。。
我真慶幸小檬真係好乖,自己瞓教
可能我地喺佢初生時都係放佢落床仔拍吓拍吓等佢自己瞓,都唔會成日抱住。
當然亦經歷過沒有能要抱住瞓嘅時候,不過佢都算乖,唔係咁多時係咁

而家佢一教瞓到大天光, 到第二朝8點幾有時我地都未起身,佢就自己企喺床邊叫。。。。

佢而家最叻係"噓"。。。。。仲要係好大聲果隻


佢一早就已經咁high架喇


你個頭想點呀?


起身喇,懶瞓豬!!!!!


不過呢個月曳左,夜晚明明好眼瞓,又唔肯瞓,仲要玩,放佢喺床仔,又自己爬起身,噤住佢隻手又大叫,又掙扎!
要喺我地張床同佢"女"一陣, 拍拍佢先肯瞓。。。

喺間房,燈光又暗
靜,所以我好多時都比佢K.O.!! 即係自己都瞓著佢都未瞓呀

之前教過佢打關抖,而家佢自己喺床就成日想打

2 則留言:

  1. ur boy looks so sweet n lovely

    回覆刪除
  2. 田鼠b28.10.12

    聽落小檬都幾好湊喎! 好鍾意佢個起身high 爆look ah!

    回覆刪除