2.18.2010

Pre wedding @ Zara Bride ~ 石澳 1

這輯相於11月頭 Zara Bride 的Arden 為我們影的, 除了羅浮官外,
我們就只影這輯,所以為了影好這次Pre wedding, 我做足了所有準備功夫, 
差不多所有的襯衫頭飾同頸錬,耳環都是自己預備的(除了以下的白色大花外),
真是花了很多心機四處找(又要平又要靚!!)

首站 : 石澳石灘

頭飾by zara bride:白色大花

自備首飾:耳環

自備鞋:白金色4吋高跟鞋(後備銀色高跟鞋)

髮型及化妝 By Heidi  ~ 雖然不是初時 Join Zara Bride用來吸引客人的星級化妝師 Dickie, 但都很合心意! (亦因此在傾offer 時有些籌碼揸手!! )

獻醜了...



極愛此甜蜜樣子






這張穿著4" High Heel 的我在不平的岩石堆上, 
拉起裙腳成為風帆,被吹到搖搖欲墜!!好驚險





美人魚??!!







待續...

5 則留言:

  1. Mrs Chik Chik19.2.10

    you're so pretty! love the photos
    [Gen Mami回覆02/19/2010 00:54:00]Thanks!

    回覆刪除
  2. ♡°。黑豬安。°♡20.2.10

    第二張真係好sweet呀~~~
    [Gen Mami回覆02/23/2010 01:33:00]其實可能我忍唔住笑咋!哈哈!

    回覆刪除
  3. 令我想起四個字 : 海誓山盟!!!  靚呀~
    [Gen Mami回覆02/21/2010 01:06:00]海誓山盟!!! 勁!

    回覆刪除
  4. Janet22.2.10

    the 2nd picture 好正呀個feel
    [Gen Mami回覆02/23/2010 01:31:00]係呀甜到漏!

    回覆刪除
  5. 好靚呀!  個張美人魚真係好得呀, 本來已經打算搵 Zara Bride, 依家, 唔係"打算" lu, 係鐵定呀.  Haa Haa
    [Gen Mami回覆02/27/2010 14:17:00]真係咁得?haha
    我喺zara bride 搵arden 影的,因它們有幾位攝影師的,
    如果你鍾意我呢個攝影師的作品,你可以搵返佢,要加錢的,但之前佢同我哋講,因影pre wedding 好辛苦唔知仲會唔會再接!你問吓啦!

    回覆刪除