10.05.2010

姊妹裙 @ Yume

型的姊妹裙idea 幻滅之後, 便到處去尋找






之前認識了一些影 zara brideblog友,在facebook 見到其中一位的在朋友婚禮的姊妹裙, 首先顏色好靚, 再加上她的pleats很特別,很細緻!

於是請求她問問她的朋友在那裡定購,得知原來在百利的Yume,

價錢比其他的舖貴但她的意見是此間的做工比其他靚和細緻

於是我和其中的一位姊妹到百利作最後決定的時候, 就揀了此間!!

款式真的比一般的靚! 當然價錢都貴少少

終於約齊各位去揀款,我的規定是紫色及靚便可!

長度: 又長又短,個個都唔同意見! 是時候決定了, 大部分都怕凍,就長啦!!





上面就是她們揀的款,講真我都好想要一件!!

十月尾便可first fit, 然後就是婚禮前一個月, 
要改兩星期便可取,時間要預鬆些!!

1.2.3.4....5?? 第5件是參考袖款的,因為我其中一個姊妹的手臂有小小瑕疵,
所以希望改一改,遮一吓!

又完成一項!


9 則留言:

  1. Happy Queen5.10.10

    原來你都好快手...haha..
    [Gen Mami回覆10/05/2010 22:04:00]係呀,唔想樣樣得一半,好煩架,開turbo 完成哂佢地!!!!

    回覆刪除
  2. Happy Queen5.10.10

    我都你咁諗, 我怕每樣都做一半, 到時有排跟....
    [Gen Mami回覆10/06/2010 23:36:00]係呀,我嘗試將所有於十月完成哂!!!!
    天一半,地一半,真係好煩

    回覆刪除
  3. 傻瓜‧菲5.10.10

    貴少少唔緊要la....一世人一次....大家都開心&鍾意咪得!!!(如果當時我堅持咁諗....我都揀左呢間la...哈!!)
    [Gen Mami回覆10/06/2010 23:34:00]係?你都有考慮過呢間? 你的生活如何呀?
     

    回覆刪除
  4. ArtNix6.10.10

    Good choice
    我後尾都揀左款貴既姊裙呀,去左我造晚裝果間造,真心想姊妹靚,貴少少都無問題啦…
    [Gen Mami回覆10/06/2010 23:32:00]Yes, Agree!
    睇左我的wedding cake share 未?

    回覆刪除
  5. 阿雪琪7.10.10

    haha~~ 只要姐妹開心, 新娘比得好安心。
    [Gen Mami回覆10/07/2010 23:41:00]係呀!!好句

    回覆刪除
  6. Florence 2.128.10.10

    條條都靚wor...咁夾都係紫色ge...?!
    [Gen Mami回覆10/09/2010 23:53:00]haha..no, one of thenm is Black color ! but just for the style trial!

    回覆刪除
  7. SnowWing9.10.10

    d裙好靚呀, 我中意右2~~~
    [Gen Mami回覆10/09/2010 23:52:00]thanks!

    回覆刪除
  8. Vampire9.10.10

    I like the purple dress in the middle the most!  
    [Gen Mami回覆10/09/2010 23:51:00]Yeah~ that one with 2 knots in the middle is nice!!

    回覆刪除
  9. I like no. 2 also. Which color did you pick ar?
    [Gen Mami回覆10/12/2010 00:59:00]purple ! how abt you ??

    回覆刪除