10.06.2011

胎教音樂 @ 23W

Baby G 終於都唔使淨係聽陳奕迅喇!!
(因為我地架車成日聽Eason)

BB 5個月開始發展聽覺~~

慢慢仲識分爸爸同媽媽嘅聲音!

懷孕之前買咗本天書裡面送咗隻胎教VCD

我地終於開始播比Baby G 聽。每晚沖完涼臨瞓前我都會喺床到播比Baby G

佢一開始好似都未有咩反應,

但一到第三首

比較輕快嘅音樂,

佢就好開心,係咁郁!!跳吓跳吓咁~

跟住每晚我都係臨瞓比佢聽,佢都好開心!!



Baby G,雖則你姓莫,但Mami 唔係要你做莫札特

只係希望你可以瞓得甜甜~

2 則留言:

  1. 我係20W時同事都送左隻胎教音樂CD比我,聽左真係好舒服!  
    [Gen Mami回覆10/10/2011 18:19:00]仲有啲BB物品未買齊!

    回覆刪除
  2. 我本人推荐彼奥泰珂斯研究中心这间代孕的服务,他们甚至可以让你选择孩子的性别,孩子在未出世前和出生后的每一个服务都非常到位,价格也非常合理,还包含了所有的检查,不加任何费用,他们拥有专业的医疗团队帮你,安全性绝对保证,我真的非常推荐他你们来这家尝试,真的非常值得。

    回覆刪除