1.09.2013

小檬澳門遊 day 2

晚上睡得不好,可能冷氣調校得太暖,令我們睡得不好,
整晚轉來轉去,小檬又好像也不太熟睡。

第二天,到了小時候已經到的安記吃早餐。這間安記在南灣,(即回歸塔那邊)

雖然豬扒包也很好吃, 但我喜愛的並不是豬它的扒包,


我最愛是它的脆豬仔牛油包



豐富早餐(當然不是我獨食的)




之後便到濠叔叔家坐坐
二千尺大宅,海景。。真令人羨慕


小檬: 婆婆.我又要!!
婆婆:我都想。。。




到聰哥哥床搗亂


聰哥哥在加拿大讀書,唯有傾住skype先,
再影張另類合照!



嘩,卡啦永遠OK?








然後就外影。。舅父大師又出場,不過今次只用細機。






見到樓梯,居然要自己行上去。
人生第一級!!
加油呀!


成功!!!!!!!





再到熱鬧的議事亭前地


外影完都已經四點多,濠叔叔公司就在附近,大家便到那裡休息一下,之後小檬又瞓了,
本來還想到氹仔雄叔叔處吃水蟹粥,但最終都係放棄,早些到碼頭回港。

去到碼頭6點多,買了8點便到樓上餐廳吃,
(我兩年多沒有來,對我來說,碼頭有些新的地方,但那間新八百泮,真的多謝哂,連電筒電芯也放在飾櫃賣。。。)

我好驚佢喺船會扭計,雖然佢好小扭,去程食完飯仔瞓左,
呢程小小扭眼瞓,食完奶又唔肯瞓,後面啲
EE婆婆有同佢玩,
之後就開
ABC佢聽。。。一陣就瞓左。

兩日一夜的澳門之旅,就此結束。 


外遊後感:

雖然只係去澳門,我地都好似如臨大敵一樣。好緊張(應該只係我緊張)

預先準備嘅野,check 酒店有冇BB ,

執野: 片片,有多冇少。

奶粉: 三隔果啲已經唔夠用,我索性用個裝湯嘅膠樽裝奶粉

熱水:只準備一壺,之後到酒店煲,小檬不是初生,應該都OK

沖涼用品,毛巾,皮膚敏感用cream,濕紙巾, 更換衫褲睡袋。星星餅。

食物方面:
第一日兩餐婆婆就煮好帶左。我地買左
Baby food但試過兩次佢都唔食,

所以第二日唯有食奶同香蕉。
到餐廳都有叫淨湯米粉比前往食,用較剪剪碎佢。白麵包都有比佢食

OTHERS :
酒店的BB床都OK啦。起碼唔使驚同我地同床

我地挑戰極限,冇帶BB車,因為唔想住架車好煩,加上佢成日要落地,
架車即如同虛設,只用嚟拎野。地有四個大人,可以接力,所以決定唔帶,淨係用孭帶,佢眼瞓我就孭佢瞓,
好在佢一教係船瞓,第二瞓係撐到夜晚先瞓. 第二日,一教喺濠叔叔家臨走先瞓
, 孭住瞓。食午飯起身,回程喺船瞓。。。
所以都唔算好辛苦。

小檬叫做識行會好啲,放佢喺地自己企吓或行吓都得,我們都叫唞吓,雖然要做body guard

如果未識行就真係辛苦啲。



今次都諗住去啲新酒店行吓,但係結果冇時間,

我地有朋友車又舒服啲,聽講而家好難截的士,

所以點到點選擇有酒店shuttle bus 果啲。


但係好似有啲酒店嘅shuttle bus
(好似話sands唔得)唔比BB或者小朋友上,所以最好問定唔使頭痕

3 則留言:

  1. Mrs. Wu9.1.13

    見到要準備咁多野都好辛苦
    [Gen Mami回覆01/11/2013 17:55:18]係呀。。。好煩,樣樣都要有預備,冇叫起手冇得用唔得架嘛!所以好多人話雖然2歲之搭飛機唔使錢,但等佢地大啲先去遠啲會好啲,最基本係識行。而且係飛機困住佢地咁耐真係好難

    回覆刪除
  2. sandychan090211.1.13

    我完全可以想像到你地成副裝備個樣..
    同BB出遠門真係執到成個打仗樣咖...
    [Gen Mami回覆01/11/2013 17:55:07]係呀。。。好煩,樣樣都要有預備,冇叫起手冇得用唔得架嘛!所以好多人話雖然2歲之搭飛機唔使錢,但等佢地大啲先去遠啲會好啲,最基本係識行。而且係飛機困住佢地咁耐真係好難

    回覆刪除
  3. 貓豬女15.1.13

    BB出門, 原來有咁多東西要帶~~ Gen Mami回覆 的準備很充足呢~~
    [Gen Mami回覆01/15/2013 18:11:07]其實我有啲已經懶左,同埋佢都大個啲啲,會好啲。不過都係好煩

    回覆刪除