1.03.2013

Xmas Party

@26/12/2012
聖誕節點少得開party呢。
這天好朋友們一家大細到我家開party,
雖然地方唔大,不過夠哂溫馨!

共6位小朋友及BB


需知道同BB影相難,同小朋友影相仲難,
同6個一齊影就難上加難。


為左氹佢地, 我們班大人好似癲左咁

妹妹契女



哥哥契仔


呢個小朋友都好可愛架。。


妹妹你個樣做咩?


八公仔呢日超開心,行嚟行去。。
希望佢都享受呢個party啦!


本來都想整意粉,但最後都係放棄!
Mami A 整左啲雞翼,
我就準備啲小朋友最鍾意嘅啫喱(我再加左椰果)  
布甸比小朋友。

小朋友見到啫喱就至鍾意。


雞蛋布甸


芒果布甸
(呢個好好食。唔使落芒果都有好重芒果味。。)


不過我之前行左吉吉島冇啫喱杯賣,
最後去左一田其中一個專櫃先有。sales姨姨仲教我唔用可以用嚟裝食物。
啫喱杯好好,細細隻,又有蓋,方便貯存。




不過價錢都唔平。。。係。。。er。。。。唔記得,
不過我覺得唔平
4個大啫喱杯6個細啫喱杯
2個盒 (一大一中其中一個裝左pudding)
共四百幾!

佢地買左啲憤怒鳥啫喱來,留返個杯杯又下次再用返!





1 則留言:

  1. 貓豬女6.1.13

    有蓋的膠盒仔用作啫喱杯, 都唔錯喎~~

    回覆刪除