7.14.2015

Blog Blog BB Gathering @ Play house 上水匯

多謝Playhouse 的邀請,我地終於可以去上水匯嘅playhouse玩喇!
上水匯嘅正上水廣場對面,仲有天橋接駁,交通真係好方便
Playhouse 喺好多地方都有分店,點解呢次走到上水呢間呢???

答案就係因為呢條彩虹滑梯

我地嘅party房好大呀,最多可以有40人。


放低咗啲袋之後就去玩喇!
真係袋都未放好,小檬個心已經飛咗出去。。一放手已經成個人飆去


迷宮入口


過咗一陣就見到佢爬到呢到

除咗呢個迷宮之外,仲有好多野玩




自己哩喺個樹窿到玩積木


  

妹妹豬呢啲BB組,玩吓波波池就最開心

Hello Jei Jei~ 

話哂呢個都係聚會,又點可以唔同啲小朋友玩吓~ 
首先野生捕獲大爺一個,
真係都未影已經走咗去。。。捉都捉唔住

小檬見到大爺,就梗係一齊玩吓啦。。。
搵唔搵到小檬呢??

原來比大爺埋住咗。。哈哈

大爺笑到唔見咗隻眼

妹妹豬都搵返啲friend先~

妹豬妹豬。

妹妹豬。妹豬。妹豬妹。
(我都唔知道自己打咩喇~)

見女子組玩得咁開心,小檬又走埋去一齊玩

呢隻馬,大人都玩得架

photo from 燒腩媽
當初相遇時回頭在笑。。。望著笑面感覺像似首詩 ... 

每次見她將心意合成字句 

偷偷的say......

睇住妹妹豬甜甜的笑就知, 燒腩仔果然係勁!!! 

跟住玩梗係呢條彩虹滑樓啦
呢條滑樓大人細路都玩得,真係好好玩!!!
小朋友好似小檬咁細粒都可以自己玩! 


 


大人細路都放哂電,要叉一叉

除咗小朋友之後,大朋友都有得食。。。


一睇就知我個女最鍾意嘅環節到啦!




食完之後就影大合照喇~


小朋友又大咗定咗啲,唔會走咗去

啲細B都好乖乖(因為有野食住嘛~)


媽媽們

爸爸媽媽們
亮點~ 請看小檬爸
以後日子, 大家幫我搵個位企吓!!!

跟住就捉人影吓相,其實都未捉哂

超級可愛嘅木木


K EE 反捕妹妹豬

兩位可愛嘅妹妹

一齊做happy face 難度分十分

三個仔

當日我兩個仔女都請人食吓野~ 

融融,唔好意思,小檬請你食檸檬1
返屋企問返小檬點解融融比你你唔要,佢話佢有啦嘛

燒腩仔,唔好意思,妹妹豬請你食檸檬1

仲有大機媽媽們幫我地影咗啲靚相。

fr肚B媽






frx燒腩媽

fr晉晉媽



再一次感謝Playhouse 幫我地安排呢個gathering!
出面有得玩,玩完又有可以喺party房玩吓食吓野,
媽媽有啲時間吹吓水~

職員姐姐好細心知道我們入嚟食野,
比啲清潔液比小朋友清潔手仔,
仲好主動幫手每架相機都影大合照,我地都yeah咗好多次!!

雖然玩完一日散哂,不過真係好開心,
見到一班由BB時候已經識嘅blogger BB,
而家個個都大咗咁多!
希望可以好快再玩過!

地址:香港新界上水龍琛路48號上水匯七樓701號舖
營業時間:上午10時至晚上9時
        

23 則留言:

  1. wakakaka~啲檸檬相好好笑~ 好彩妹妹豬冇請我食檸檬, 肯比我抱~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我落左order叫佢好好招呼你架,所以咪一家四口,又比你抽水囉

      刪除
  2. b be真係好得意呢~!!! 我仲要多謝小檬幫我氹爺爺~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣,小檬同妹妹豬係親善大使,都希望帶比大家開心

      刪除
  3. like爆B be食相....夠晒豪邁呀, 哈哈~

    回覆刪除
  4. 妹妹呢日好搶鏡, 笑得好開心好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。有得食就最開心

      刪除
  5. 我睇相時留意到檬爸同妹妹張大合照錫錫相囉........真係旁若無人啊~wakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。所以話大家幫手比個位我企吓。。我都已經冇咩地位喇

      刪除
  6. 哈哈,救命呀,睇到你個「得成女傭」同埋「陽光廣告」真係笑左出黎,檬媽你真係太正啦 XD
    檬爸張相,我想話屋企睇相時都發現,個職員原來連拍左好多張,所以好似睇逐格重播檬爸個冧冧樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 檬爸簡直當大家冇到啦。。。

      刪除
  7. 好彩妹妹豬請咗燒腩仔食一次檸檬之後,第二次再遇都肯畀返個回頭一笑佢,kakaka...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個仔真係好有落力氹妹妹豬。。。可能真係合佢眼緣。睇吓下次又係咪仲係揀妹妹豬先

      刪除
  8. 幾有陽光檸檬茶feel, hahaha... 兩小無猜掂呀!
    D sir 滑梯好似幾長wor, 小朋友自己一個都ok?

    回覆刪除
  9. 幾有陽光檸檬茶feel, hahaha... 兩小無猜掂呀!
    D sir 滑梯好似幾長wor, 小朋友自己一個都ok?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友自己一個sir都OK 喎。。
      而家已經咁。。大少少我都冇眼睇

      刪除
  10. 妹妹豬靚女又可愛,引來狂蜂浪蝶應該時有發生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明嘅。。。不過好似快左啲! =p

      刪除
  11. 燒腩仔出晒力咁喎....下次O仔都要加油D先得.....

    回覆刪除
  12. 燒腩仔O個4張相真係好正呀!!

    大機媽媽們真係好堅, 次次都影靚相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我衷心覺得燒腩仔好落力氹妹妹豬笑,我做呀媽都覺得好欣慰=D

      刪除