8.08.2016

妹妹豬上學去。適應班Day 1

真係話都冇咁快,呢頭我仲好似擔心佢有冇offer,
呢頭又話要上適應班喇!
衫褲鞋襪都7788,反正返去玩,
都冇咩其他要準備!

安排好姐姐吩咐好晒婆婆我就照常返工!
到中午爸爸返家湊妹妹,接埋我就返學校

未返學先興奮


妹妹真係好鍾意返學!!


眼見佢著住校服,大個女返學做媽媽嘅又好感動喇!
遲啲又話第一開學。。第一次表演。。畢業。。
雖然好多。。有排感動~
不過我好享受呢啲感動!

一入學校,見到校長,老師,職員。。。
打招呼午安

對我嚟講係一張張熟悉嘅面孔,媽媽都冇咁緊張,
而對妹妹嚟講,因哥哥嘅關係,好多老師都應該唔陌生。
帶妹妹豬同各老師打個招呼,
大家見到我都知道佢係小檬嘅妹妹。
妹妹豬都好乖,每介紹一個老師都會開口叫老師名!
打完招呼之後,就開始自由活動喇~

妹妹豬玩車仔



又玩煮飯仔。。


sir滑梯


跟住就排排隊去廁所。。妹妹豬都好乖,
自己跟住排隊。


未介片嘅妹妹坐咗上廁所仔之後,"扮去we we"
之後洗手....wakaka

跟住就入課室聽故事。


大部分小朋友都乖乖坐好,
不過都有一個半個坐唔定!
始終於啱啱開始,明白嘅。

老師問問題妹妹已經識舉手想答
不過老師見唔到佢
妹妹豬有啲失望,
我就鼓勵佢下一次老師一定見到叫佢

(回想起小檬N班係唔會識舉手,係到N班下學期先識,
妹妹呢方面就成熟過小檬.....唔比較唔比較!)

好快45mins就上完堂攞貼紙,
同老師講拜拜之後就走!

妹妹豬返完之後仲不停問我幾時再返學添!!!

第一日適應班,表現好好~
妹妹豬叻叻!!   

9 則留言:

  1. 真係話都冇咁快妹妹就返N班啦~ 妹妹豬好乖巧呀~
    正式開學就可以同哥哥一齊返學!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間真係過得好快!!好快就同哥哥一齊返學,又另一頁新開始

      刪除
  2. 妹妹好乖好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。比我想像中獨立,諗起啱啱4開始interview時嘅佢,真係差天共地

      刪除
  3. 妹妹返得好開心呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢開心過哥哥添(唔比較唔比較!)

      刪除
  4. 見襯妹妹都覺得佢仲好BB, 話咁快就返學喇!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔見咗佢有半年喇。。佢大個左好多喇。。識講吓多野架喇

      刪除
  5. 好好呀~妹妹豬淡淡定定有錢剩!

    回覆刪除