8.22.2016

妹妹豬上學去。我返學喇 & 小檬。K2仔

暫吓眼又到咗妹妹豬同小檬開學嘅日子!
妹妹豬正式開始返學生涯喇!!!
妹妹豬人生大事,媽媽梗係請咗假陪佢(哋)啦!!

我返學喇!!!


K2喇~ 




跟哥哥返學校時間一樣,姐姐咁上吓時間整好午餐,
攪掂自己就同兩個小朋友換衫,順利出門口!

一段時間冇送小朋友上校車,突然間熟悉感覺又回來!


一齊著校服~


要互相扶持...


互相愛護呀˜

媽咪見到梗係例牌眼濕濕啦!



由於妹妹係新生,
所以第一日可以有兩位家長陪坐校車,
小檬就代替咗爸爸嘅位置,等我可以順便教埋小檬點照顧妹妹

今年嘅校車叔叔同姑姨姨轉咗,媽媽都要幫手介紹一吓小朋友,
等姨姨認得吓小朋友照顧一吓!

妹妹豬同哥哥乖乖坐好!

出發喇~妹妹冇咩扭計話要同我坐
隻手仔都識扶實!

哥哥冇特別同妹妹有交流。。都係乖乖坐好。

我就好似啲導遊咁沿路不停咁講,
遲啲妹妹同哥哥自己坐喇。。媽咪唔坐架喇,上車要扶實呀!
落車先可以除安全帶。。
沿路睇吓風景
媽咪好煩,終於可以落車!!哈哈

兩個小朋友落車之後,哥哥開學校時間未到,
於是就叫婆婆到學校門口接小檬到茶餐廳坐吓,等夠鐘。

(兩個返學,開學時間,搭校車安排唔同,
亂到我要打個rundown出嚟比大家跟先掂!)

我,爸爸就同妹妹開學!



今日同之前適班唔同,係今日可以搵返自己位坐好,
我喺屋企檯仔個位都有貼佢地啲名,
所以妹妹豬都識認自己張相坐邊



派咗書包就教妹妹要自己放好, 玩吓玩具等齊小朋友到就開始上堂

講吓故事,點吓名
就食茶點,自己都識打開水杯,毛巾,仲自己抹面 =p





餅乾都好快就食晒,仲想要多啲
不過又唔敢同老師講


返到嚟仲有啲小朋友未食晒,
佢就不停話想再食,對面小朋友媽咪聽到,
佢個女又食唔晒,於是就比咗兩粒餅餅妹妹!?? 
合作成功!

估唔到返到學校都咁掛住食喎 =D

跟住跳舞時間呢。。佢都係咁啦。。有郁吓。
都有跟老師到動作嘅,好多歌仔其實佢都已經識唱,
不過可能都係啱啱開始,冇開口
好快就放學喇!


排隊時,叫埋哥哥入嚟,影張全家福先!


爸爸媽媽要陪哥哥開學喇,於是叫standby嘅婆婆,
同妹妹坐校車返屋企(放學都可以有兩位家長陪)
同妹妹豬講聲,婆婆會同佢返屋企之後
就同哥哥開學!

哥哥自己入課室冇咩難度
同K1有啲唔同,坐位個名已經冇咗張相,要認自己個名喇


見返啲同學仔/家長,對咗兩年都出黎玩過幾次,大家都熟悉咗。
今年前換咗老師,再唔係對咗兩年前嘅老師喇!

小朋友都係唱歌做吓體操,跟住就介紹吓自己等老師認識一吓。

老師講解吓今年嘅安排,小朋友就係後面食茶點,

乖乖食完老師就比啲書小朋友睇,

小檬好開心一本一本咁讀,其餘三位小朋友都走過嚟聽!

老師話小檬真係好幫手

好快就完成first school day!

上完堂打返屋企睇吓妹妹情況先。。
點知姐姐話佢落車時爆喊!
再問返同行嘅婆婆,
話佢上車之後好快就搵媽咪,話要媽咪! 
好快就失控咁喊!

我完全估唔到有呢個情況出現,
冇準備啲咩snack/小玩具比佢,
婆婆話唯有比個電話佢,不過都冇用,
繼續喊。
姐姐落咗嚟站接佢地,
抱住都繼續發脾氣喊!
完全失控!!!!

唉~聽到都心噏,冇諗過有婆婆都咁!
但回帶睇返妹妹豬剛同爸爸媽媽上堂之後,
就見到爸爸媽媽同哥哥留咗喺學校,
自己一個跟婆婆搭校車!
佢梗係想跟住媽咪,同佢一齊!!
我一下子就諗唔到,一心以為有婆婆陪就冇事。係我唔夠細心,
應該比定啲snack還或者小玩具比佢。。。
(媽咪自責中...)

夜晚返到去,就不停止咁洗腦洗腦...自己坐車唔使喊,
已經唔記得避開用喊呢個負面字, 不停咁講唔好喊
因為第二日要自己坐冇家長陪添!!!!

我都明白其實小朋友啱啱自己坐校車會喊都好正常

(係小檬果時唔係好正常,上堂,搭校車都冇喊!)
第一日返學校,上堂都冇喊已經好叻女!

而小檬呢。。繼續佢淡定獨立
第一日成績都算唔錯,期待第二日!

見到佢兩個手拖手一齊返學,
做媽咪嘅真係百般滋味在心頭
好感動

希望你倆Enjoy School Life!! 

8 則留言:

  1. 妹妹豬,加油。

    南瓜妹頭2日都無食茶點(>_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 比啲時間佢適應. 應該好快冇問題

      刪除
  2. 我仲要等多一年,先可以見証倆姊妹一齊手拖手返學~

    回覆刪除
  3. 妹妹有哥哥帶領,一定好快就投入學校生活~

    回覆刪除
  4. 妹妹豬,加油!!!

    回覆刪除