10.12.2009

My Wedding Banquet 4

其實第一次在明閣吃完飯後,已經很有好感; 但到見到博藝會時,又覺得很好
果晚食飯睇場仲想即刻落訂潻! (耐性之鬼忽然間又咁衡動, 轉軚又咁快嘅?!),
但我覺得要返屋企冷靜落來,再分析一下那個場最適合我們的要求及budget, 
其實我們只睇了博藝會, 黃金海岸洒店,朗豪洒店, 御苑皇宴
於是我決定再徹底行多幾個場比較一下:

Kowloon Shangri la




四正冇柱但樓底較矮.最尾圍離枱較遠.出面迎賓area好靚,感覺好private.

minimum...唔..OK嘅..
日航洒店

個場成扇形,四正冇柱樓底高,都好靚! Maximum擺 32 tables,

而minimum就....

Marco Polo Hong Kong




個場長形,四正冇柱樓底不高, Maximum擺 30 tables (30好似好迫喎!?) 
枱與枱好近,不過如果我哋20 tables 亦會鬆動啲...

minimum...唔....

朗廷酒店




當日有人攞洒,做緊decoration,所以只好係邊邊影,個場四正,
但都有柱位,但感覺都幾好!

Minimum...哈哈 唔駛諗!!

Mira

好靚, 好cyber!!   



出面走廊

四正冇柱樓底高,好靚! 又新裝修!! 而minimum就....

Grandstanford

有朋友在呢度擺過,ok !!





走廊位仲可以做鍾意的decoration  !!

minimum OK嘅..

Oasis

實在太靚了!!!!!我們深深咁比佢吸引住....又可以做埋証婚




但點解..點解只可擺14tables ????????!!!!!!!!!!

我們冒住發生家庭糾紛的危險,膽敢向兩媽問問大家齊齊減圍數的可行性,
他們亦很支持我們 (感動)

但最後....都係放棄. 原因眞係好難減.....

3 則留言:

  1. 我想問呢...最尾個個場係邊家?
    [Gen Mami回覆10/19/2009 23:42:00]灣仔海景萬麗 Oasis Room ,好靚!

    回覆刪除
  2. OASIS真係好靚!
    [Gen Mami回覆10/30/2009 01:03:00]係呀 真係好靚...你揀咗地方未呀??? 要快啲喇  好多場都好爆! 你幾多號, 好嘢,有人同我一攪!鄧你開心呀!!!

    回覆刪除
  3. 现在很多家庭都想要有自己的孩子,但发现自己有不孕时而感到伤心,放心让我来告诉您,想要有一个圆满的家庭来这家wukelandaiyun.cn代孕机构,他们甚至可以让你选择孩子的性别,孩子在未出世前和出世后的每个细节都做得非常到位,我非常推荐这家,欢迎来询问他们。

    回覆刪除