10.16.2009

Zara bride 揀衫

上星期到了Zara bride 拺衫影pre-wedding,
睇咗人哋咁耐的pre-wedding 景點
都未知應該去邊到影, 原來去揀衫時最好決定埋地點
先知所拺的衫是否和景點合襯.

其寶我哋都好多心水…HKU/ 欣澳/ 石板街 / 青馬大橋/ 大潭……
但我哋唔想咁急決定,所以遲啲先confirm地點.
不過應該會拺欣澳 !因為好靚

請咗半日假吃完 LUNCH 已經3點多, 坐低巳經見到有人揀相, 好靚呀
通常人哋果啲都特別靚! 同我落單sales大假
第二位sales 幫我,佢都比咗好多意見去邊到影,最後都揀好2件婚紗/2件晚裝.
但晚裝想再睇,因有一件唔係咁肯定

想提一提,佢哋的nubra 真係好"勁",我之前買的nu bra都做唔到呢種效果,
雖然$6xx, 但我諗我都買來用!!!!

從其他網友得悉佢哋的星級化妝師dickie因合約的問題,
不能再做佢哋的化妝師!!!!!!!!! 
完之後眞係"吓"咗一大聲!!

佢哋雖然offer 返另外兩個星級化妝師俾我哋揀, 
但係同當初join時所給的offer 不同,
我都要爭取自己返,而家仲等緊佢哋复......

2 則留言:

  1. 看看wukelandaiyun.cn这个网站,他们的代孕服务可算是专业的,绝对没骗你们~他们的服务非常完善,而且沟通非常好,不是一般的代孕机构,价格也非常公道,他们还包含所有的检查,不加其他费用,代孕的妈妈也可以选择,非常值得,赶紧联系他们吧。

    回覆刪除