5.05.2011

the Stage ~Wedding day Video

上兩個星期已經取了the stage的Video

他們選了這張相片做cover ~




Back


打算和大家分享部份, 但發覺好像upload不到.....有朋友可告訴我嗎?

4 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake5.5.11

    你是否upload上youtube呀, 應該ok架
    [Gen Mami回覆05/05/2011 13:38:00]youtude? 唔可以直接up 上呢年度架咩?

    回覆刪除
  2. 仙蒂小溫太5.5.11

    o~~~ 期待
    [Gen Mami回覆05/05/2011 13:37:00]wait~wait~

    回覆刪除
  3. 莎拉蛋糕Sarah Cake5.5.11

    我沒有試過用yahoo既video upload呢, 如果真係唔可得, 你可以試用youtube.
    你可以Upload 上 youtube, 跟住你copy個啲embed code係發表綱誌既HTML 模式.
     

    回覆刪除
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake5.5.11

    btw, 我剛剛見到Yahoo video已經停用啦
    感謝 各用戶一直對 Yahoo! Video 的支持。然而,為使我們能集中資源為 Yahoo! 的用戶提供更佳、最主流及嶄新的服務項目,我們將於 2010年10月6日 停止雅虎香港Video 的服務。
    [Gen Mami回覆05/05/2011 21:57:00]係呀,所以我咪唔知點upload 囉! 

    回覆刪除