7.21.2011

Baby G 孕記 {back isse 08.06 Nice to meet you}

08.06 @ 6W2D

今日約左醫生覆診,一早起身飲左杯熱奶就出去,
準時去到醫生到

我個醫生不是網上熱爆嘅醫生,再加上這醫生等待退休,
所以到那裡時仍然沒有人等, 到我們三人(加埋哥女友J)又一齊入去,上到床,又係飲唔夠水, 結果又要再飲到有少少急就再上床!!

今次照到喇 ~上次照只係有3mm胎囊,  
而今次就變成6mm !

即係大左一倍! 仲有上次見唔到BB,今次見到喇! 
不過仲係好細,白色一點咁!

見到BB,都好開心,有少少淚光

今次亦都係BB和老公初次見面嘅日子我問老公有冇感動?!

佢話而家好似粒米咁,未有感動喎,
真係比佢激親......  

醫生有問仲有冇咩異樣,我就係記事簿上嘅記錄話比醫生聽,
只係一兩日有少許啡, 佢話都算好,已經冇見血....

佢再寫多一星期嘅假比我,放唔放就由得我!

(不過我都應該會返工,因時間都容易啲過)

baby G 第一次與大家看見面 , 多多指教!

 
右下角黑色腰果仔入面白色的就係我喇!!



Visitor Counter
Visitor Counter

4 則留言:

  1. 恭喜恭喜!!! 粒豆豆好得意, 好似粒紅豆咁 你有冇嘔呀?
    [Gen Mami回覆07/21/2011 23:15:00]係呀..小豆一粒! 冇嘔呀....小b好錫我,唔想我辛苦!!

    回覆刪除
  2. kelly22.7.11

    好得意呀~小豆B你好 ~
    [Gen Mami回覆07/22/2011 14:07:00]Kelly 姐姐你好呀!! 我好乖呀,媽媽爸爸好錫我,你要努力做好婚禮呀,唔好比咁大壓力自己!relax 享受過程

    回覆刪除
  3. 恭喜你呀,你要放鬆心情,事事小心呀!
    吃多啲蛋白質既食物就可以肥BB,媽咪就唔好食咁多澱粉質,因會肥之餘亦會造成妊娠糖尿,不過我覺得均勻最緊要!!休息都對長胎都好好!!
    加油呀~~!!

    回覆刪除
  4. 如果你无法怀孕可以来彼奥泰珂斯研究中心代孕机构看看,他们的代孕服务可算是专业的,绝对没骗你们~他们的服务真的非常完善,而且沟通非常好,不是一般的代孕机构,我们的医生是利用最新技术和最佳方法,帮助你们取得积极的IVF项目成果,他们真的值得你们来尝试,欢迎来询问。

    回覆刪除