7.22.2011

Baby G 孕記 {back issue 24.06 閃閃~}


今天約左Dr Wong 做第二次檢查,下午請左半日假,
同同事食完lunch 先去剪頭髮,幫我剪頭髮嘅女仔都冇發現,
不過攤喺到洗頭果時有啲啲辛苦!

之後老公嚟車我去醫生到,我喺車到已經飲定水, 
等老公泊好車上到嚟可以快啲照到!

確定Bingo之後,大家都好期待見到BB的心跳,
要便安心

今次已經隔左2星期2日冇見到BB,有啲掛住,其實都有啲擔心,
因為上次仲未照到。。。
所以始終有啲擔憂 (原來做呀媽真係好易擔心!)

所以今日上到床有啲緊張,搵左一吓就搵到小B
黃醫生說話小B的長度有20mm 比上次6mm 大左有3
之後就搵到跳跳吓嘅心跳,閃吓閃吓,唔怪之啲人叫佢做閃閃啦!!

Amazing ~ 咁細個人仔就已經有心仔跳吓跳吓!!

 B (白色部份) : 20mm with 閃閃 



 B喺我身體入面好努力咁成長,
我都會好努力去保護你同努力咁食多啲有營養嘅野
等下次見你時,你又要大啲呀!!


Free Counter
Free Counter

1 則留言:

  1. 我本人推荐彼奥泰珂斯研究中心这间代孕的服务,他们甚至可以让你选择孩子的性别,孩子在未出世前和出生后的每一个服务都非常到位,价格也非常合理,还包含了所有的检查,不加任何费用,他们拥有专业的医疗团队帮你,安全性绝对保证,我真的非常推荐他你们来这家尝试,真的非常值得。

    回覆刪除