6.29.2012

學吓坐

小檬踏入4個月,已經識轉身,而家扶住企到一陣,

坐未係好穩,拎架麵包超人車車比佢玩,等佢學吓坐先:






我地都有扶住吓不過一陣之後就搖嚟搖去
而家更加要睇實佢

所以又再諗買唔買bumbo chair
尋晚放係墊度,仲識移動添,之前都仲係只停留喺一個位置

從網上揾度啲bb成長嘅資料參考一吓, 當然個個bb都唔同啦~

(copy from web)


  • 轉身 - 三四個月既BB會開始有意欲想翻身,通常練習一個多月就會自己識架喇
  • 爬 - 學識翻轉之後,BB既手手腳腳會開始郁黎郁去學爬,開頭手腳未協調會不斷轉圈,大約一個月到,BB就可以用雙手推自己向前。不過要正式爬 (即係個身離地,只用手腳) 就大約要七八個月先得
  • 坐 - 大約六七個月,BB可以自己坐直,唔使扶住亦唔會再東倒西歪
  • 企 - 通常BB識坐之後,佢地都會嘗試用手捉著D野令自己企起身,一般七八個月識坐果時都可以自己扶著野企到幾秒,佢一識扶住起身,就會慢慢穩定,大約九個月就可以大人扶住企得耐D。要正式自己企定定就要差唔多一歲先得
  • 行 - 大約一歲時候都可以由大人扶住兩隻手行到幾步,過多一個月就可以自己行到幾步,大部份一歲半前都可以自己行到架喇
  • 出牙 - 一般六個月開始會出牙,但係四個月都會有機會出牙,一直至到一歲,都係BB出牙既正常時間
  • 講野 - 六個月既時候會開始依依牙牙,十個月會有叫媽媽或者奶奶既聲音,一歲時可以講到三四個簡單既單字,兩歲就可以講到 一兩 句有名詞同動詞既句子

題外話
小檬大約
3個月時,會夜晚先沖涼(我唔係好怕佢凍 ..

沖完之後玩一陣先食奶,休息一吓就瞓,每日如是者,有個模式,
佢就會知道沖完涼就食,食完就瞓,所以放喺床仔好快就瞓著

如果你BB成日夜晚唔肯瞓,試吓咁樣, 睇吓workwork!
不過我諗起碼佢有三四個月先得!

3 則留言:

  1. 檬檬真係乖乖^^我阿Be到左4個月都鐘意臨瞓前玩下,根住飲下水水係床拍下佢就瞓覺啦!
    [Gen Mami回覆07/06/2012 18:29:17]good ~~

    回覆刪除
  2. Annie2.7.12

    我同意睡前沖涼呢個習慣有助入睡,我囝囝而家都係咁,瞓覺前食埋奶就乖乖地瞓覺lu~
    [Gen Mami回覆07/06/2012 18:29:05]good boy!

    回覆刪除
  3. 小beebee3.7.12

    now my baby 未夠1个月, 我都會夜晚先幫佢沖涼,沖完之後玩一陣先食奶,休息一吓就瞓.....ok work!!
    [Gen Mami回覆07/06/2012 18:29:10]係呀,有個模式會好啲

    回覆刪除