6.11.2012

湊檬檬

一個星期又過去,返工加湊檬嘅時間真係好忙又好充實但又好簡單!

講吓weekday返工嘅時間點過

通常檬檬朝早6/7點起身,食第一餐奶,
食完之後,會喺床仔自己玩,
又望吓佢嘅至愛pooh pooh 轉轉轉,就算冇開都好,佢都睇得好興奮,
又會對住佢笑 (呢個玩具真係值回票價!) 又會自己講野~

(不過有時佢好似貓仔叫喊…好細聲,所以我地都未必會知道佢起左身。
喊左好耐都冇人理,到左佢唔能夠容忍嘅情度,佢先會爆喊!)
食完奶就自己玩吓,都係唔使我地理,
如果佢唔瞓返,我會喺床罅隙度拖住佢,
雖然我半夢半醒,但我都知道知佢喺度玩緊,
佢一捉住我隻手,就同我隻手傾計。。。

有時就會放佢喺地墊,到我地梳洗換好衫,就可以出門口!
帶埋3抽2lung之後就揸車去婆婆到,
雖然話婆婆果邊好多BB 用品都有,但都係有啲野拎,
eg 車上用嘅被仔,外套仔,紗巾,扇仔…….
上到婆婆到,交代一吓小檬嘅食奶時間就走,
我返工9:30,通常差不多9:00~ 9:15先到(有時仲遲)
都有啲趕(其實好趕),但呢個時呀婆婆仲好似當我冇到咁,係咁同BB玩 ~
{ 呀B啊~小朦檬呀~。。。。鼻哥仔~鼻哥仔。。。。! 真係比佢激死! }

返工之後又打另一場仗!

放工爸爸會嚟車媽媽一齊返去食埋飯, (通常會同佢玩一陣)先再返屋企!
返到自己屋企,就同小檬沖涼,又玩一陣先比佢食奶,食完奶又係瞓教嘅時候!!

(而家檬檬都叫做介左夜奶,所以都唔係好使半夜餵奶, 有時例外{多謝老公起身餵}
佢臨瞓之前食太眼瞓,瞓左, 就邊個都餵唔到佢食。)

好在佢而家好乖,夜晚自己瞓,唔使氹~!
唉,返工嘅日子真係好少時間同佢玩。。。。
所以,我一放工就第一時間返屋企!

(如果爸爸返左大陸or 出trip我仲更加忙~)

行街,買衫,整頭髮,修甲,游水,跑步減肥仲邊會有時間吖!
(定係我管理時間有問題呢??)

注意仲未計係屋企清潔~打掃~洗衫~晾衫~洗床單~洗被仔~洗睡袋~洗BB玩具~洗奶樽~時間,
我連BB嘅都未有時間哂出嚟入相架!!
好在老公都好肯幫手做家務,雖然有一日有鐘點幫手,但都係好多野要做
原來to do list唔係BTB先要做,我都要整返個提自己~

整理相片(呢樣好緊要,我同檬檬影好多相,又大機又IP,要放返一齊,分返時間file,好好好好煩!)
哂相
Shopping  (冇諗過我最鍾意嘅shopping 會係to do list 裡面, 比著以前去左啦, 仲等咩)
整頭髮
修甲
游水
跑步
hea ~



4 則留言:

  1. Mr. and Mrs. Chui11.6.12

    Haha, 做左mama就係咁,冇人幫我睇b, 我個to do list 放棄了
    [Gen Mami回覆06/13/2012 18:44:54]我都明自己湊可能仲忙。。。。

    回覆刪除
  2. 查媽【美子】12.6.12

    在職媽媽真係好忙呀~ 但產後去做機減肥, 一定會係我個TO DO LIST 上!!! 我已經同老公申請左! 哈哈~ 加油!
    [Gen Mami回覆06/13/2012 18:44:19]係喎,做機減肥都好喎,係咪有效架呢?不過要出左去,可能自己又唔捨得BB

    回覆刪除
  3. OMG i havent logged into yahoo for a while... it doesnt seem too long since our wedding and u are now a mummy!!!!!!!!! MANY congratsss!!! pls add me as ur blogger!!
    [Gen Mami回覆06/13/2012 10:07:12]oh…yes !!! jus add u la..(change to new blog is a trouble matter as lost the old blogger)
    I hv pregnant at May last year and my lovely son was borned at jan this year..haha…it’s very fast as I m old la and need to do it asap~ pls visit him more la!! he is a very happy boy!
    btw, when is your turn ah??

    回覆刪除
  4. Hellocc14.6.12

    真係好充實丫 ~ 我完全感受到。 我又係朝早帶bb返婆婆屋企,夜晚再接佢走。 我朝早06就要起床泵奶,跟住一袋二袋拎返婆婆屋企,多左個人仔,真係勁多野拎!!!
    [Gen Mami回覆06/15/2012 10:51:49]你仲要餵緊人奶,一定辛苦過我,加油呀

    回覆刪除