6.21.2013

小檬第一次遊迪士尼 2






































續。。。

雖然餐廳到好嘈,不過都瞓到,瞓左唔夠一個鐘就醒

之後就出發到反斗奇兵大本營
見到入口嘅woody已經笠水,喺咁攬住我,話驚驚!
又係拍拍我膊頭, 叫返我唔使驚


咩你咁細膽嘅咩?喺屋企擒凳又唔見你驚?

本來想玩彈弓狗,不過太快

三眼仔好啲喇




車車冇難度




小檬話呢隻係錶喎




唔鍾意~ 唔鍾意


見到tracy同佢影相,都係好驚,喺咁話唔要唔要,

你睇佢個樣幾惶恐?
又係嘅~ 咁大個公仔識郁喎

恐龍唔記得佢叫咩名喇,都係驚


走喇,去小小世界,經過呢到打鼓


入去之前仲同小檬影相,

留意我嘅太陽眼鏡....埋有伏線

小小世界都算啱小檬玩,不過都有啲公仔佢又驚


落船,媽媽顧住抱小檬,
竟然唔記得拎放喺凳嘅太陽眼鏡!!


我已經九秒九跑返去問職員,我坐果架船已經開走,又要等一圈,
心裡打定輸數,雖然只係蜥蝪B,唔係咩名牌,
不過我相信如果遇到強國人,都會冇咗。又唔見一樣~


收拾心情,遇到公主
佢托一托小檬下巴,
然後話:you are so cute!!

小檬一臉茫然

玩吓水水,好多細路都玩到濕哂身!
拎定衫去換


佢。。。話又有少少驚喎




車車先係我強項




呢張好正




見巴斯光年唔多人排,試吓同小檬玩


唔使估都係驚


淨係見到呢個大公仔已經話驚

但又要驚又要睇

入去玩,仲嚴重,好驚


我仲諗住佢會鍾意玩支槍


唔郁嘅巴斯就冇咩野

扮飛!


最後玩埋呢個飛碟,佢都唔係咁鍾意





好累,仲有二十分鐘八點




於是去買手信



 又遇到另一家朋友,之前約就約唔到,反而喺到遇見!



放煙花喇,佢都係驚,
點解今日好似變咗第二個咁, 咁細膽?

我地都超累
未放完已經行人。。。
 

4 則留言:

  1. Dull♥21.6.13

    真係要大多少少先去玩啦
    今次真係嚇c

    回覆刪除
  2. 忌廉火柴22.6.13

    小檬成個trip做左嗲嗲豬

    回覆刪除
  3. 華娃娃22.6.13

    小檬好可愛...仲有好多表情丫

    回覆刪除
  4. 小宅女-阿K24.6.13

    恐龍係叫REX.........
    見到小檬驚翠絲, 我又諗起大爺o個時個喊樣喇..wakakaka.....

    o個次去一去迪士尼, 我覺得自己跑左幾個山頭咁攰...

    回覆刪除