10.17.2016

2016 My Birthday BBQ Party

上星期一連三日假期
假~真係放幾多都好似唔夠咁!
星期六夜晚
妹妹豬瞓得好差,成晚碌來碌去,
瞓瞓吓又伸隻手仔過嚟拍吓我叫我拖住@@
成晚就被佢拖住郁黎郁去攪到冇得瞓~

第二日未計劃做咩嘅我,結果朝早瞓到十點幾~(奇蹟!)

冇咩計劃我哋,老公話Lunch 之後去附近嘅沙灘玩吓
好啦。。點知食飽睡魔又急call,決定眠一眠先(奇景! )

小朋友係唔會理有人係屋企瞓咗而靜啲嘅~ 
瞓到朦朦朧朧好似聽到婆婆把聲,點解婆婆今日會出現嘅?
再諗起今朝比我裝到姐姐搣緊錫紙,
好快就被我估到



每年老公都會安排我啲家人朋友同我慶祝生日~
不過又唔會話我知,腆咗一陣床就出去,老公仲扮野話去沙灘
我同小檬講叫佢話俾爸爸知"媽咪知道咗婆婆嚟左喇!!"
wahaha 爸爸反而笑到呢。。。

擾攘一陣換吓衫舅父已經到埋喇~


於是一齊落去BBQ~



舅父先整啲易熟唔健康嘅食物,

好細心咁吹吓先比妹妹食

兩個小朋友梗係食吓零食/飲果汁。

契仔女一家都到喇
RB叔叔同小檬燒。。。都唔知有冇一分鐘就走咗去!

小檬操刀~美女與響螺

好熱鬧呀~ 

呢到BBQ景真係好靚~

有哥哥姐姐陪玩,我就輕鬆啲!

講到玩又點少得表舅父
狐狸先生幾多點? 12點~ 

婆婆成個大廚咁

除咗肉類,今次有帶子同響螺

真係眨吓眼又燒咗四個鐘!妹妹尾段時頂唔住瞓咗

最期待嘅切蛋糕~
好想知道今年老公買咗咩蛋糕比我!

好靚呀~

 襯晒我少女呀~
wakaka

我哋一齊上嚟嘈得滯妹妹豬又醒咗
想影張一家人合照
我都知咁樣佢心情一定唔好。。
唉~ 咩都攪唔掂,最終要絕招先得~
(好在平時冇俾電話,而家都叫有個秘密武器!)

又突然間怕醜,個頭耷到低冇再低。
好辛苦攪好耐先引到佢望出嚟影一張相。
求其有一張交貨就算(攝影C心聲)
唔好辛苦大家~

點解辛苦大家??
背後趕晒啲朋友行埋一便唔好望住先得!
佢地順便玩掃黃 wahahaha.....
成班玩精個口笑到冇可能合得埋!!!

(記得有年就係小檬唔合作, 真係比佢兩個激C我!)

今年小檬就叻仔喇!笑容滿面

婚禮一樣。。同各親友影幅相。

攝影又好好喎。。唔使加錢都幫手講啲吉利說話。。。氹我哋笑



唔記同攝影c影添 =P

唱生日歌喇。。

happy birthday to you~ 

我好期待。。之前剛取得最佳女新人嘅妹妹豬
好大聲咁唱比我聽嘅畫面幻滅喇~ 
話唔失望就呃你嘅
不過都冇辦法,小朋友就係一種令你嬲唔落佢嘅物體,
尤其係自己仔女!

呼。。。蠟燭當然又係小檬吹



小檬就不停無限loop住唱首生日歌 

 妹妹豬呢晚唔喊已經俾足面,仲點奢望佢開金口吖

切蛋糕喇


小檬做咩個樣咁痛??因為我夾住佢隻手去切~
攝影補足得好好哈哈

多謝老公~ 
多謝家人朋友對我嘅愛護!!
多謝NT充當攝影C

2 則留言:

  1. 個蛋糕真係好襯好少女既檬媽呀~

    回覆刪除
  2. 個蛋糕好靚呀,你老公年年都好好心機揀蛋糕俾你!So sweet~

    回覆刪除