10.27.2016

農場鮮奶@錦田

星期六出咗街,返到屋企成個散晒。。星期日早上,
又係未有plan嘅我哋。。諗住咁累,不如去啲近近哋食吓野就算!
於是又搵,搵搵吓諗起唔知邊啲地方有新鮮奶飲,於是出發!!

菇告話行大帽山一落山就到。。。於是照跟!

上山~ 好高呀。。。


蠢咗,應該停一停,睇吓風景!

對上一次上大帽山
係廿多歲時, 中秋節同埋哥哥啲朋友
突然間夜媽媽11,12點去燒野食
(果時我媽媽同爸爸都有去,成家都好爛玩!)

落山之後好快就到,路牌指示都算清晰!


啲路好窄,剛足夠一架車過



有對頭車就麻煩,要讓車!

好在入去時冇車


入到去自己搵位泊車,啱啱好有位!



{農場鮮奶有限公司}




一入去見到羊仔已經話要餵羊




天氣好好有枱可以坐出面~ 
爸爸去買野食先。。
牛奶到喇!!


平時都好鍾意飲牛奶嘅佢地



飲得好開心!


妹妹太陶醉

小檬賣吓廣告先


好好味啊。。

平時飲奶會肚痾嘅我,諗緊博唔博
咁難得入到嚟,點都要試吓啦!


飲完到返到屋企都冇事,非常難得


妹妹豬就係見到呢隻大烏龜驚。。。



馳名嘅餐蛋麵呀!!又真係幾好食喎!!



不過妹妹豬可能比烏龜嚇親

連平時好少食但又鍾意嘅公仔麵都唔肯食。。
驚到話要走!!

後來都食咗幾啖就唔食。突然間好多人嚟,

原來會有旅行團嚟參觀,啲檯開唔夠坐,
本來仲想食墩奶/茶葉蛋

見咁多人都唔食喇~

買左啲草就去餵羊



$3一束



雖然唔係淨係我哋餵,啲羊仔好似都好肚餓

你叫咩名呀?

快啲嚟食啦


似掃地多啲




再出去行吓~ 乳牛石!


到此一遊

沿路行咗入去 話有個蝴蝶園

扮行山



有個小朋友扭計


扮花=D


靚草


小檬見到呢個好驚...   
蜘蛛網呀。。

跟住又好興奮

又變咗兩個淘氣小寶寶

正經啲啦妹~

eeeeeee~ 

到喇生態園


可以話係冇野睇,又好多蚊,影咗兩張相就走。

沿路行咗15分鐘返去就走喇~
下次一定要試埋啲燉奶!

4 則留言:

  1. 呢到我上次去係拍拖時去,又係去完大帽山睇風景就去飲奶食餐蛋麵,講起都好多年前嘅事來啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對上一次黎, 就係有左小寶O個時...而家諗返又係好幾年前O既事~ 哈哈

      刪除
  2. 我對上一次黎係木木一歲多D,我仲記得佢以為隻龜係櫈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻龜真係好大隻!!我都有啲驚

      刪除