1.18.2017

回到聖誕時~舅父家+慶祝舅母生日

繼續行程@27。12。2016
是日到舅父家攪攪陣!

舅母佈置得屋企好有聖誕氣氛呀!!! 
連馬槽都有位擺,有位真係好
再看看家中小朋友啲玩具,唉。。。
之前我都會嘅。。買唔係問題,
一諗到要之後要收藏就頭痛,
於是開始skip呢part,實情我都好想佈置得好靚!

好靚呀。。連倚套都有!!

舅父親自下廚加外賣壽司,簡單的一餐!

舅母知道兩個鍾意食壽司,仲好有心機整咗啲公仔壽司比佢地
(媽咪一次都冇整過,慚愧中)

小檬好開心


妹妹不停食
  



聖誕禮物妹妹豬, 好可愛呀!

記得上次上嚟妹妹豬仲係一隻豬咁瞓。。。哈哈哈哈

由於整壽司時間耐咗啲啲,原先計劃早啲到科學園放吓飛機嘅,
去到小朋友都瞓晒加天開始黑,
於是係車瞓左一陣就一直接到餐廳

我哋又去多次Meraviglia Bar e Ristorante同自己舅母慶祝生日!
上到餐廳有得玩醒晒!呢晚返風開始凍,又夜晚,
同果日天氣差太遠,玩咗一陣子就要佢地返嚟!

好在有舅父點會悶吖

又有兩個舅父兩個舅母,我真係可以休息喇!!

識食梗係食雞睥

pizza,意粉都係小朋友至愛

我哋叫咗個50oz嘅牛扒一齊食,
順便叫老闆插支蠟燭當蛋糕,wahaha。。。

老闆話未見過咁正嘅蛋糕~大家咁熟,有咩就當蛋糕,唔使特別安排!
一家人一齊慶祝吓就開心啦~ 

唱吓生日歌吹蠟燭,舅母生日快樂!!

沒有留言:

張貼留言