1.20.2017

回到聖誕時~長洲遊

@29。12。2017 
連續玩咗5日。。鐵人都謝,
於是安排休息一日,同婆婆去嘆茶

好仙

 一日休息之後又再戰
原先約咗同學仔去Discovery Bay,不過同學仔成家都謝哂,於是棄權!

@30。12。2017 
我哋轉戰平時紅日唔敢踏觸嘅長洲!

是日天氣好好!!
好耐未去過啲漁村味嘅地方。

 去到lunch醫肚先!啲套餐好抵呀~

食完就周圍行吓

企得耐,有啲汽油味,個鼻好靈嘅妹妹豬話好臭!

媽媽都黐張相影吓先  

咁靚嘅風景,小model擺哂pose喇!

佢跟咗我影相之前要搽吓潤唇膏先..哈哈哈
(我唇色好白,唔搽嚇親人)

靚哂 

呢個先係長洲我最靚!

哥哥都影返張先

A貨長洲我最靚

太膩要消消滯 =p  買咗啲柑茶,好香架 

 妹妹豬一向都鍾意食芒果糯米糍
嚟到長洲梗係要食啦

排咗一陣,就到我哋。好味呀。。。啲皮真係好軟

好甜 (both 妹妹豬&糯米糍)

雖然唔係正日,不過都可以食吓平安包。 

小檬好鍾意食呀~ 
電C我喇仔

 食完之後又周圍行吓喇。原來而家可以買啲鎖,比啲人掛上去。

啲鎖大細都唔平,我哋冇買喇。。重點啲鎖都唔靚! 


影左幾張相就行去沙灘

望海 

hello~  

雖然少少大風

不過小朋友見到沙灘係會好興奮嘅 

行返入去,又係食!!
大粒魚蛋!好好味呀!

好鍾意呢張相
 

為食肥妹:媽咪我食先喇。。你慢慢影啦

食完喺遊樂場玩咗一陣,又係周圍行吓。。


好明顯。。呢啲唔係憂鬱,係眼瞓!!哈哈哈

差不多夠鐘搭船走喇 , 日落前完成長洲之旅!

p.s 多謝IP7+ for the photo!

10 則留言:

  1. 好過份呀, 植入式廣告, 仲有咁無敵嘅MODEL 仔
    啲相靚得好過份
    又再挑起蛇仔媽換電話條根喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲廣告無處不在,好難杜絕
      為免再被此毒害,不如趁早歸隊

      刪除
  2. 靚人靚景靚相!三個model掂之餘,都要讚吓揸機同買機嘅檬爸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買機嘅檬爸真係重點中嘅重點,比我培訓下,都開始擺吓位先影!hahaha

      刪除
  3. 長洲遊都影到好多靚相呀!

    回覆刪除
  4. 靚人靚景冇得頂呀~ 仲有啲野食好似好好味呀~ 好想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個魚蛋真係好食喎!!好有魚味架!

      刪除
  5. 正呀, 攪到我都好想去呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第時坐月去,冇咁多人

      刪除