4.30.2013

小檬15月喇!!

@26/04/2013.

小檬15月喇!!


啱啱瞓醒look

今個月嘅進展都好好,尤其係講野方面,
基本上我地講一句佢就跟住講,不過就有啲音唔係好準。

佢自己認得識講:
13M :媽媽,爸爸,奶奶,mum mum,,波波,貓貓,汪汪,卜(bookpoapple),bear bear, bye, ra bit (rabbit)


14M:寶寶(瑞士寶寶),片片, 巴(巴士),伯伯,婆(po),  
啤(士多啤梨), 包包(麵包)


15M:車車 (之前所以嘅車佢都會叫做巴,而家教到佢叫,不過有時變咗爹爹)
水水 (好難發音,所以唯有叫住wa ter ,佢會叫咗ter)
姐姐( 見到啲女仔就會自己指住叫姐姐)
Baby (細路仔BB都叫人地做baby)
錶錶/ pat pat/ 鼻鼻/抹抹/Mic (mickey)/舖(食奶奶舖紗巾)/
比野佢幫佢之後會要講咩呀 :  橋(thank you)/piz (please)

po po(低音):可能好難發音,真係呢個月先叫po po。婆婆開心到暈啦!

 蕉蕉/餅餅

跟住講之前都係兩個音
反而尋晚話比佢知道已經黑媽媽,佢居然跟到講 "hak 媽媽" !
聽指令:
13M踢波波,比(佢好大方),拎野比我,除襪襪行慢啲,攬住,錫錫,
拜拜,請請,恭喜發財,


點蟲蟲,give me fivewash your hand, raise up your hand,飛吻(飛咗去耳仔到
暈低僕僕瞓,落sofa,放野入袋, 著鞋


14M: dump垃圾, 熄呔盤, 飛吻(飛返咀咀到)


邊個係小檬?佢會舉起手15M bend down/ touch your nose/ turn around/raining/ 上sofa/落sofa/
入房,行出去,企喺到等我(不過三秒就走。。)扶住/攬實/用咀咀錫
cheers/ yeah (勝利。。啲手指未係好識舉起,不過有時好成功

自己進食
同我一齊好多時都出咗街,喺街好難訓練, 唯有靠婆婆,不過都好似冇咩進展。。
食飯仔,婆婆有時將啲餸分開揾筷子夾比佢/把落佢個口到,
我老公話冇諗過一歲BB1用筷子,我都唔明點解婆婆要咁做,
不過算啦,我都唔可以太過限住佢,佢地兩個都OK就得!
飲水水,可以用杯杯飲,不過都要我地睇住,慢慢飲。

而家依然六隻牙仔,可能坳緊裡面果啲,有時都會搵隻手new啲牙。
懶惰媽媽仍然未同佢刷。。
夜晚果餐奶繼續

訓練自行如廁:
小檬已經知道咩叫poo poo,婆婆換片時有poopoo 就叫佢睇,
話佢知呢啲就叫poo poo,佢通常早上poo ,
我地問佢有冇poo 佢淨係話冇呀。冇呀。(佢都未識有同冇嘅分別)
(其實問親佢有冇佢都會話冇呀冇呀)


自己除鞋除襪襪, 每次返屋企一定要佢放好先比佢去玩,
而家已經識自動自覺。
(不過有時都會心急去玩唔記得咗。)

而家洗頭係超難,一包住佢已經喊,嗌哂救命咁!
點解突然間會咁嘅呢??

沖涼企喺到用花灑,而家仲識自己捽泡泡!更加識睇眉頭眼額,有時曳曳,話佢佢會即刻扁咀喊,
同佢玩唔小心整到我話好痛,佢會好內疚,知道闖禍,埋嚟錫返我,
有一次我扮喊,啲戲好得滯,
佢個樣好似好擔心我咁喊起嚟,仲收唔到聲添!
不過果一刻我好開心好感動,個仔都好緊張我!
你知啦,比人緊張嘅感覺好sweet架嘛!

佢行得超快,尤其喺係屋企,最鍾意喺房衝行咁走出嚟走去sofa,
有時入房又快得滯定個灣, "敏"得滯,撞到啲門框,
不過唔係好痛又係佢自己衰嘅,佢都唔會喊。

體重:冇磅過。。

高度:冇度過。。

麵包超人度高仍然未掛出嚟,應該用嚟收藏

健康:OK (咪講!!)

諗唔到喇,再有值得分享嘅就再寫啦!!

媽媽與小檬自拍照!
 



5 則留言:

  1. Mrs. Chu30.4.13

    小檬好似挺起胸膛咁,個樣好神氣好似講緊「大個仔係我」
    小檬進度好好呀,識咁多字

    回覆刪除
  2. 大小姐30.4.13

    識好多野..叻仔呀

    回覆刪除
  3. Kathy Lee1.5.13

    小檬學野學得好快呀...叻仔!

    回覆刪除
  4. 莎拉蛋糕Sarah Cake1.5.13

    無上嚟一排探你個blog, 小檬又唔同咗樣啦, 又大個仔咗, 依然都係咁靚仔

    回覆刪除
  5. Annie21.5.13

    小檬識講咁多嘢好利害呀,仲叻過好多大佢幾個月o既bb~
    [Gen Mami回覆05/22/2013 19:31:22]佢講野真係好叻!

    回覆刪除