4.22.2013

Bambini Republic @ 9M

最後一間試堂就係Bambini Republic

上堂嘅係Miss Heather。

一開始。。。um好似有拎啲蔬菜出嚟教佢地,
等佢地觸摸吓啲實物
其實唔太記得, 不過都係唱吓歌仔
會有互動叫小朋友去將啲教材放上board上。
感覺良好

課室係唔同嘅miss 或者呀sir教, 出面有好多野比小朋友玩。




則頭sir滑梯


後感:
上堂地方係一個個細嘅課室, 我果日係四位一班
外籍老師教, Miss Heather 好後生,
好有活力, 睇得出老師有愛心
 都有其他老師揀


啲活動都係果啲,唱歌,講故事,做手工。。。
課室內唔比影相,都同意可以集中啲
 但好似話如果個個媽咪都同意就可以,
我朋友話遲到冇得入,我果時就冇講, 只係要求15分鐘之前到達,
好處:使比人disturb,唔好處: 大家明湊住B好容易唔準時不過我果時就冇講
不過應該冇咁嚴
地點好多分校, 啱哂唔同地方嘅朋友 
地方好新淨,有日光
試堂免費, 價錢唔記得。。
分BB月份上堂: 1/baby bubs, 8-12M
 2/pico bambini, 12-18M
3/nano bambino,18-24M
 4/little bambini, 24-36.
.....
我都幾鍾意, 又可以揀返地自己屋企嘅分校

參考網站
http://www.bambinirepublic.com/PhotoGallery.aspx

2 則留言:

  1. Kaman22.4.13

    呢間我都trial過兩次.
    好多朋友都join過.
    不過佢地comments都麻麻.
    d野係重覆重覆再重覆.
    同埋係depends on個老師.
    個老師好就好, 唔好就唔好.
    [Gen Mami回覆04/22/2013 16:48:50]係??邊間分校??我果時個老師又幾好喎

    回覆刪除
  2. Mrs. Chu1.6.13

    我一直好大安旨意唸住肚b一歲去屋企附近間playground上堂,頭先去問先知佢得weekday
    好彩唸起小檬媽你啲pg後評,即刻上黎參考下

    回覆刪除