4.19.2013

小檬愛Mickey

呢排小檬好鍾意睇Disney 隻碟
婆婆湊佢時喺咁" mic mic",指住個Xbox control 要開,婆婆都唔知佢做咩

之前齋睇,呢幾日開始跟住做,唔使我教,Video裡面 嘅BB同小朋友做咩佢就跟住做

一聽到呢句指令, 佢就識得自己灣低腰/自己轉圈/自己掂鼻仔!!我覺得好勁呀。。。哈哈哈
媽媽真係好容易滿足

1,2,3,4, clap your hands now, clap clap clap ..turn yourself around,  .
put your hands up in the air, bend down to the ground
touch your head and touch your nose
stand up straight and touch your toes
now jump up and down
turn yourself around ~ ~ ~

我亦都比佢洗腦,不停唱住呢啲歌仔。。。。
1,2,3,4, clap your hands now, clap clap clap ..turn yourself around,


2 則留言:

  1. 愛美媽媽19.4.13

    哈哈..小b都係睇緊呢隻呀, 我每晚放工返到婆婆屋企都係repeat住呢隻碟, 聽到我都記晒入腦~
    小b一路聽, 都會跟住一齊做架, 好攪笑!!
    [Gen Mami回覆04/19/2013 15:25:34]係啦,我個腦又係不停咁播。。。

    回覆刪除
  2. Kathy Lee23.4.13

    好叻呀...識得跟住做

    回覆刪除