4.20.2013

the jazzy gym @ 8M (加打觔斗video)

第二間我們試咗Jazzy Gym
地點喺沙田石門。

開始都係warm up 吓,呢度會叫家長們同BB做吓啲伸展運動,
示範嘅姐姐就同Bear Bear 熊先生做




小檬依然唔知發生咩事,四圍爬。



玩吓呼拉圈



之後就好似係玩唔同嘅器材,每part 都會有導師協助

小檬碌呢個波好開心,因為佢可以喺咁lam個波。。哈哈哈



穿隧道,佢都好鍾意


臨出隧道嘅時候我影住Viedo,
佢爸爸就好似發緊夢咁。。。



小檬差啲跌咗出嚟。。。


仲有其他嘅跨欄,擒鋼架etc。。不過冇影相lu

後感:
地點好隔涉沙田石門 (即沙田畫舫/沙田第一城對面再行入面啲)
可以由石門站出行入去
 位於商業大廈裡面,我地去果日係星期日,可以話係完全冇人,
去完最近都好似要行返出嚟先有野食,shopping唔使諗。
課室都算大,但比起之前little gym好似細dd。都有日光,都係外籍教師教。亦有一個姐姐今次好似多咗教BB嘅動作。之後都係自由活動。
導師喺幾到地方教BB做動作,穿隧道,
打觔斗,小檬居然喊,
仲要係爆喊果隻, 呢到比你兩個家長都一齊在場, 感覺好啲。
45mins 好快過,整體嚟講都唔差,我覺得導師嘅交流互動好似好過the little gym
其實試完呢間都有少少想join,不過呢到真係唔係咁方便,
最近可以去返新城市中心先有大型商場,但又諗都係試埋其他先。
等候區域同教室冇玻璃隔住間住,
試堂費用: 唔記得,不過都係差不多
課堂費用,唔記得。。即場join會有折



參考網站
http://www.thejazzygym.com/


p.s.下一間講嘅係my Gym

3 則留言:

  1. Kaman19.4.13

    呢間我以前都有TRIAL過.
    感覺係10個GD.
    但我朋友JOIN左,
    佢好似係JOIN 10堂定8堂咁上下.
    每堂都係做一樣GE野.
    上上吓都有D悶.
    希望呢D消息幫到你.
    [Gen Mami回覆04/22/2013 18:38:30]我都覺,所以我冇諗過join,多謝你嘅意見。

    回覆刪除
  2. Annie20.4.13

    我公司幾年前係果度咋!真係好隔涉,落雨時係巴士站排隊好麻烦,路窄但人人擔晒傘,好難行。公司搬果年,有个地盘起緊酒店定私人樓,唔知起好未?起好后巴士站有否擴闊?
    要行番入去工業区先多餐廳,不然要坐免费shuttle bus去沙田第一城先多其他野食!
    [Gen Mami回覆04/22/2013 18:32:02]朋友同我講好似會有間大型公司搬去果邊。。唔記得邊間,如果係,可能會旺啲

    回覆刪除
  3. 妹豬22.4.13

    好似幾好咁喎,不過真係好隔涉
    [Gen Mami回覆04/22/2013 18:29:27]真係好遙遠又好隔涉

    回覆刪除