5.27.2013

小檬16個月喇!!

小檬16個月喇!!
呢個月食野方面有啲改變,自從佢唔係咁食淡口野之後,我反而豁出去,
都接受到佢食啲啲調味嘅野。只要唔太濃味,清淡菜式佢肯食就得。
個面仔好似肥咗啲,不過婆婆話佢長計唔長肉喎。

學習方面:識多咗野,入去呀,放低呀,搵呀。。好多好多,
我覺得好似已經明哂好多野,同我有計傾咁

最好笑就係而家婆婆收衫會叫小檬兩件件咁搬入面房,佢都好乖,
拎完又拿拿聲去返婆婆到再拎過,笑C婆婆!!
有時我會叫佢幫我拋垃圾,
又會叫佢拎拖鞋,
佢知出街仲會拎鞋比我
大個仔做到野喇

活動能力兩隻腳識得彈吓彈吓,
不過未跳,識自己轉圈, 轉到頭暈暈咁


認物:已經學到好多,最叻係今朝我問佢吸塵機喺邊,
佢就去搵,但係我冇教過佢架
我諗係我吸塵時會同佢講,咁佢就知道呢樣野係吸塵機。



wewepoopoo方面,每晚沖涼之前就除片問佢點vv,
只係有兩三次成功,距離成功真係仲有一大大大大步!

每次去到我公司附近就會同我講bye bye,佢已經認得條道。。
問佢醫生喺邊到同佢打針,佢會指住大脾
有音樂,自己會搖吓搖吓,隻手會郁郁吓跳舞。。。
叫佢唱歌,會唱bye bye song!
一時間不能盡錄...



健康都OK(咪講)喺上星期啲蚊蚊咬到,其他冇咩!



繼續做個開心B啦!!

8 則留言:

  1. 愛美媽媽27.5.13

    Happy 16 months~~~~

    回覆刪除
  2. Annie28.5.13

    真係識好多,又大过d,叻功!

    回覆刪除
  3. manchi28.5.13

    小朋友o既發展真係好快,,而且又會估佢唔到

    回覆刪除
  4. Mrs. Chu28.5.13

    小檬隻兔仔牙好得意呀
    小檬真係好叻叻,我睇番小檬1歲都識跟住叫mama,但肚b好似都唔經常講野,尤其叫佢講mama會叫baba

    回覆刪除
  5. 小宅女-阿K28.5.13

    小檬個兩隻牙仔好出啊..kaka..
    小檬學野真係好快啊, 希望大爺都有小檬咁叻叻就好喇~~~~

    回覆刪除
  6. 查媽【美子】28.5.13

    兩隻牙牙好cute 呀~

    回覆刪除
  7. 小P MaMa28.5.13

    小檬好似大白兔, 而家佢有幾隻牙?

    回覆刪除
  8. 小檬識好多嘢好叻仔呀﹗

    回覆刪除