5.28.2013

圖書館

唔係呀田媽講起去圖書館,我都唔記得未出圖書館嘅post,
差不多石沈大海, 田媽真係冇得頂!

4月時果日好似係去科學館,順路去埋尖沙咀圖書館,
我諗讀紅專學校嘅朋友應該會知
(其實個個都知。。哈哈)

第一次去,小檬好乖,冇嘈!


拎咗啲動物書比佢睇



都有紋有路咁自己揭,



果到有個reading area
可以坐喺啲梯級到慢慢睇,
我發揮我慈母嘅本色,同佢講故事,


當然係細細聲。。。

細路你笑得好假喎



睇咗一陣之後,就開始行動喇。。。




新增說明文字

不停咁喺樓梯上上落落,上上落落,
落到我都頭暈。。。


為防佢再攪事,唯有走人。
佢都累哂


點解圖書館唔比影相我都影到咁多?
因為我唔記得唔影得
記得未必影,
就算影,我都提心吊膽。。。
媽媽係細膽架
 

3 則留言:

  1. Mrs. Wu30.5.13

    田媽真係無得頂架,哈哈哈哈哈!!!!!!!
    原來圖書館吾影得相?點解既?怕嘈住人?

    回覆刪除
  2. 查媽【美子】30.5.13

    E? 我係紅磚校, 但都唔知有尖沙咀圖書館喎~ 果時放學都係去唱K多~ 哈哈~

    回覆刪除
  3. Mrs. Chu30.5.13

    咦,依個係兒童圖書館嗎?講開圖書館,好似香港個中央圖書館有玩具圖書館,最衰咁遠啦,如果唔係可以去"痴"下玩具玩

    回覆刪除