5.27.2013

追追跑跑bubble~ bubble~











星期日上完PG之後,諗住出外行吓,行到一半,發覺天色已經開始暗,
唉。。算啦,放棄,
車已經到佐敦,再轉戰Element。

之前田B嚟呢到玩過水水,所以呢到啲水,已經被管理層立入面咗保育範圍,
即係唔比入去玩



我地初頭都玩咗一陣

忽然間細膽起嚟


 



可能咁啱有個B6小朋友走去爬高爬低後面個板,
所以管理員就唔比佢入去。。。

好在我地冇準備玩水,如果唔係又失望。

之後撞到個朋友,佢話已經唔比入!!
但我見佢喺第二度仲有得玩~


咁好天氣就同佢吹bubble啦!!

又跑


又走
 





我又影又追。。。。
 










 又跑又走
 

又影又追。。。


真係唔夠佢嚟!!
 

坐吓,休息吓啦


其實係我要休息






hehe...


haha...




chok ~



chok x 2




































1 則留言:

  1. 仙蒂小溫太30.5.13

    好型仔呀!個樣越來越醒目

    回覆刪除