3.04.2015

妹妹豬11M成長紀錄

妹妹豬11個月嘅成長紀錄

呢方面完全沒有問題,粥仔奶。超鍾意食生果,
兩粒士多啤利食完唔夠會發脾氣! 
絕對臭脾氣過哥哥(臭妹!! )

開始食吓麵包,餅仔。哥哥食緊咩都吼到實。
我地一食野就行埋嚟。

剛一歲嘅時候就行到幾步,呢兩日就行到七八步。

晏教由半個鐘到兩個鐘不等,都係好容易醒。
夜晚同哥哥一樣9點半入房瞓,到11點嘅一定醒一吓揾我,
發覺我唔係身邊就會叫,於是我就比召喚入房陪瞓,
唔知幾時開始發覺佢瞓我地身邊瞓得好啲,
我地喺到傾計嘈就得,
但係平時小小聲都會嘈醒佢, 比佢激C
於是佢就成為我地嘅中間人!
雖然呢個唔係一個好嘅習慣,
不過為咗大家都瞓得好,冇辦法!
好在我地張床都夠闊,都可以比到足夠位佢瞓,
我地辛苦少少到總算可以瞓到。
有時瞓到三更半夜,就轉嚟轉去,結果我地都比佢飛腳踢住瞓,
佢隻腳唔撐住啲野係唔安樂嘅。

識得手指指,
問佢邊道書書同波波都識分。
問佢要唔要呢本佢會擰頭話唔要,好得意
邊個(佢個名)會舉手

一路都淨係叫爸爸,尋晚終於都分返清楚叫我媽媽,
不過有時都係錯,話佢錯就叫返媽媽。
今朝終於識叫媽媽,不過都可能係撞


行~ 行

typhoon no 8

typhoon no 10

兩個哥哥?




我個名 ... B be 


 呢個就係平時溫文儒雅嘅妹妹豬

瞓到可以同爸爸媽媽執子之腳與子皆老 

11點嘅醒咗搵媽咪入房瞓 

趁哥哥返咗學,自己坐佢張凳先 

媽媽廠同事特別織比我嘅帽 

兄妹時間

reading 

飛女正傳

去公園玩
 

太熱情嘅哥哥


1 則留言:

  1. 亞妹都係咁呀, 要陪訓,半夜要醒一下要make sure 有人係度,真係撞鬼!

    回覆刪除