3.23.2015

吖吖吖吖吖。。。

去完旅行之後我決定要好好休息,不過完來唔得,
因為屋企仲有幾千樣野等我處理。

好在有個幫到手又錫我啲小朋友嘅姐姐,我先可以多啲時間陪佢地。
妹妹13個月都未有時間寫添!
FB未得閒post妹妹嘅相,已經收到朋友問點解見唔到妹妹豬
從上一個post得知,呢到都有blogger 掛住妹妹豬,
好啦,攝一個video送比掛住妹妹豬嘅blogger啦!


婆婆餵完粥仔就會問佢食完未,
佢就識吖大個口比婆婆睇裡面仲有冇。。。

媽媽覺得佢真係好得意呀~
i love 妹妹豬!!! 心心

14 則留言:

  1. 真心覺得妹妹好攪笑, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 妹妹豬似乎係走搞笑嘅路線喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想佢做優雅淑女型喎...點解改變咗劇路架?

      刪除
  3. 妹妹豬好好好好好可愛呀呀呀 *V*

    回覆刪除
  4. 佢同小檬哥哥走唔同路線, 佢好搞笑, 好可愛:)

    回覆刪除
    回覆

    1. 係啦,點解會咁嘅呢?唔同近得呀媽多?

      刪除
  5. 妹妹好得意呀!!!
    btw, 咩係吖吖吖吖吖???? 中文太差了 hehehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 吖==> 即係佢擘大個呀時發出嘅聲音
      快啲返嚟同你補習啦

      刪除
  6. So Q, 超級可愛 .好搞笑..

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE.. 一歲嘅BB好得意,未識反抗~任你玩

      刪除
  7. Gen mami
    ~妹妹, 講到食, 真係好合作. 真係吖到個口好大, 好似想比人知, 自己真係食完, 之後可以enjoy 第二啖!! 哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。佢真係一個超級為食妹!

      刪除