3.18.2015

日本4日3夜親子遊~ Day 1

Day 1
我地班機朝早9點幾,舅父好好車我地入機場。
5點起身,6點落到樓吓等舅父嚟,

"起身去旅行喇!! "
摷咗幾次小檬終於起咗身,
佢出到客廳見到黑媽媽就話: "仲係夜晚嚟,要瞓教架"
我話"唔係呀,要去旅行喇,舅父嚟接我地"
佢突然一句

 "乜旅行要夜晚去架??"


比佢笑C我
順利出發到機場都未夠7點。
於是食早餐先。
之後就hea吓hea吓check in
say bye bye 行李(一大一細)

過關 yeah~ 

過關都算順利,
我地隻手忙緊拎證件,都可以叫佢自己行。

登登登~





其實唔係呢班機

第一坐飛機, 好興奮呀


飛機咩都好新奇,問呢隻係咪飛機隻翼,
跟住好快就叫我講去睇荒失失企鵝果日
講咗唔夠5分鐘已經瞓咗@@
兩張相相隔唔夠10分鐘


連飛機都未起飛就瞓咗~ 
我地冇帶啲飛機枕呀。。叫服務員比咗個枕頭佢咋
(我嘅行李盡量簡潔,方便掃貨返嚟有位裝,唔使再買o急 =p )

佢瞓咗我就自由喇, yeah! 

睇咗alan tam40週年紀念個特輯聽吓歌/單身男女2(好感動呀)
食埋我嘅飛機餐大約三個鐘幾鐘之後,
小檬就醒喇!
一醒就問我:媽咪,飛機起飛未呀? wakaka


食吓佢嘅child meal 之後睇咗一陣電影就準備降落。。

開始見到啲雲


好似棉花糖,好似馬。。好似大象。。咩都話似。

小檬仲識教我下次唔好坐呢到,

隻飛機翼阻住佢睇野喎 =___=

(我地上網畫位已經冇窗口添呀。。仔,

好在後來地勤姐姐姐幫我地安排返咋)

好快就降落喇

啲氣壓都冇令佢隻耳仔唔舒服,或者有佢冇講!
之前已經買定啲糖呀。圖書呀比佢
飛機萬一扭計用
咩都唔使就落機, 叻仔! 


順便教育一吓,我地住喺香港飛咗嚟日本。。。

雖然唔知佢明唔明,
不過講咗先算

到左日本都不忘平衡~  



過關超多人~

啲關員不停將前面排緊隊嘅人疏導去另一邊,到我地時,
我要求stay佢又比喎,因為佢已經疏導咗差不多4/5嘅人走,
淨返我地排幾個就到,如果跟佢可能仲多人。。
頭先係前面果啲咪又喺返到~

本來想買個小o急仔比佢,
不過諗諗吓都係找自己麻煩多啲
佢就好開心推住我個o急

好快過完關,爸爸帶小檬去VV,起飛之前都VV咗,

喺飛機冇叫過要去。不過我為安全起見都有著片。
唔想果啲起飛降落要去冇得去就麻煩

攞埋行李就去搭Airport Limousine


搭巴士嘅好處就係唔使自己拎啲行李door to door



拖住小朋友就方便啲,不過車程就耐啲。

大約個幾鐘就到酒店,全程同我唱太陽伯伯(因為今朝黑媽媽起身見唔到)
同玩我啲手指就到。


攞咗房,第一時間就係碌床啦



呢間房都算大


兩張單人泊埋一齊真係點碌都得。
媽咪梗係唔比佢碌咁耐喇!

快啲起程~


到咗新宿區,又教吓佢先
媽媽:我地酒店喺新宿,日本裡面嘅新宿
過咗一陣,爸爸問小檬:我地而家喺邊呀? 

小檬:拉叔

我們有個舊鄰居朋友叫拉叔 wahaha ....

我地酒店行出嚟唔使5分鐘就呢
影張相留念

暴走@新宿


發覺企定定係影唔到嘅,
就叫佢跑過嚟影相
用IP連拍真係好得,不過亦要不停刪除啲相先得。

今天食野唔多,於是決定食咗晚飯先。

行行行






點知到咗蟹道樂居然冇位!! (乜冇位好出奇咩?|)

唯有book好時間喺附近行吓等
正好係伊勢丹
我就去掃cosmetic/skin care
爸爸同小檬就上童裝同玩具部。
我地出發前就租咗2隻WIFI BB方便行行吓分開行方便聯絡。
(不過有啲盲點都係收唔到,奉勸朋友們唔好噪)

於是一個鐘頭掃貨時間完我就上童裝搵佢地,小檬就不停咁玩。

呢到地方又大,又冇咩人(可能星期五),於是小檬真係任玩!

barbie


調轉哂人啲日期


樂器





砌砌砌

而我又要去巡視業務睇吓有咩小朋友物品可以買。

雖然話Yen平,但呢到啲價錢都偏貴,
我就喺"ship"counter買咗兩件TEE,一場嚟到唔買唔安落
小檬都一樣,好想買一樣野,不停改變主意。。
最後買咗個zoo(哇,咁大盒,點拎呀????)

算啦,我喺香港都想買比佢玩嘅。

唔記得價錢有冇平咗,應該有嘅~
(不過後來發覺喺Big Carema仲平)

跟住就去食媽咪最鍾意嘅蟹


我地嘅小偏廳,全部都係香港朋友~ 













cheers ~


啜啜啜

全蟹小檬冇啖好食,於是我特別問可唔可以比碗白飯我,
吖,又明喎。。應該免費,仲有紫菜醬送飯

煤燒蟹腳

好好味呀

蟹粥,冇咩驚喜

小檬已經唔食蟹,為迎合小檬嘅口味,
唯有比啲煎炸野吸引佢,
炸蟹腳( 反而麻麻)

小檬:媽咪咩嚟架?
媽咪:薯條啲friend呀!

 真係即刻食喎! 哈哈~

(有時我都幾佩服自己啲創意!!)

蟹棒壽司, ok 


好鮮甜嘅蟹蓋


(小檬開壇)




入鄉隨俗,自己著鞋,唔使我操心喇

侍應EE送嘅蟹帽

捉住影張先

影完有個日本姐姐問我可唔可以同佢影張相。
小檬都好合作,自己笑吓比人影。。哈

食完就返酒店喇

夜暴走



經過返酒店途中見到
一蘭

媽咪: 爸爸,一蘭呀。。唔使排隊喎,不如你去食啦!

(其實我唔知係咪真係咁好食,  因為我未食過

爸爸:條隊排左喺樓下
呀! 

=____=

行返酒店嘅5分鐘路程,有間藥房。

於是爸爸同小檬同返酒店先,
我就掃貨喇~
呢條樓梯想點?

咁都要扮電梯 ?? 

 平時去日本已經停唔到手,而家yen咁平就更加停唔到。

我已經好克制架喇~有啲洗面膏買定返嚟做存貨都抵!

是日宵夜


綠色可樂
(所含的糖份和卡路里,比一般可口可樂少1/3,甜味由糖和甜菊葉天然提煉,
一罐330毫升的熱量為89千卡路里)

不過唔知點解好似冇咩氣,
有啲似走咗氣嘅可樂咁

待續

36 則留言:

  1. 小檬好乖呀,未起飛就瞓著﹗你最終有無爆喼返呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀。。裝滿哂一大一細o急,再加兩個handcarry,再加手信啲膠袋, 都未係好跨張啫!! hehe!
      btw多謝你嘅建議呀

      刪除
  2. 薯條啲friend呀!← 笑左 :D
    蟹宴好正呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。最豪呢餐喇!
      唔出啲創意,小檬唔肯食架,好煩!

      刪除
  3. 薯條啲friend!! <----wakaka, 我鐘意, 小檬媽創意好強呀!!
    咁耐無去旅行, 梗係要不停買架嘛, 加上d yen咁平, 真係唔買對唔住自己, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。我自己講完都笑!! =D
      真係好難買咁少囉

      刪除
  4. Gen Mami:
    ~我有啲掛住妹妹, 因為妹妹無去今個日本之旅!! 你的遊記, 看不到她的cute cute 相片. 不過, 我都明, 帶住小朋友去旅行,唔容易!! 好彩小檬好合作, 以後可以去多啲旅行!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你對妹妹豬嘅關注!好啦,我會好快寫吓妹妹架喇
      我都好想帶埋妹妹去,不過我諗就變咗齋去, 冇得血拼架喇

      刪除
  5. 條樓梯扮電梯我笑咗, hahahaha
    我想問咁你係咪企咗一陣發現唔郁先知中伏????

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 一行埋去已經知道。。。真係唔知好嬲定好笑

      刪除
  6. 薯條啲friend呀!← 我長期都講呢D 大話...我都服左自己 XDXDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah !!
      點解啲小朋友咁煩惱呢??

      刪除
  7. 一上機瞓咁耐, 真係抵讚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實朝早五點起身,眼瞓都好容易理解。
      不過我都好感激佢比左啲時間我

      刪除
  8. 好乖啊, 上機就瞓, 媽媽仲可以睇埋戲, 真係爽爽啊~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。我真係好耐都未試過睇住mon睇一套戲!

      刪除
  9. 樓梯扮電梯 <-- 日本人創意 .. 掂呀
    小檬 這麼乖,去旅行都玩得開心D ^_^
    P.S. 見你們去日本這麼開心, 真想立即買機票出發

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家真係好抵玩! 你係咪要湊BB喇?應該好難行開喇

      刪除
    2. BB 預產期, 4月尾五月頭呀. ... 見住D Euro Yen ........, 想去旅行都冇得去........

      應該要幾年之後先可以去過 long trip

      刪除
  10. 小檬好乖呀,上機就訓!坐飛機係我最擔心嘅,因好怕影響到其他人!檬爸都好好呀,湊住小檬等你有時間shopping!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都最驚,小檬都算係咁。
      不過小妹豬就唔得喇。。。所以呢個都係唔帶佢去嘅原因之一,希望佢大啲可以好啲

      刪除
  11. 笑死..."乜旅行要夜晚去架?"

    回覆刪除
  12. 係呀。。我真係好耐都未試過睇住mon睇一套戲!

    回覆刪除
  13. 點解小檬唔食蟹0既?
    薯條啲friend <-- 笑死左

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想知佢點解唔食。。。可能小朋友都係唔鍾意試新野呱!
      薯條啲friend <-- 笑死左==> 我自己都頂唔順自己

      刪除
  14. 如果同埋個細既,就真係吾係旅行啦。 所以我到而家都未走出過,悶C了!
    小檬好乖呀,希望呢一兩年有機會去旅行啦!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果同埋個細既,就真係吾係旅行啦 ==> absolutely

      刪除
  15. hehe... I will fly to Tokyo soon as well.... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. wow.....帶埋我得唔得呀??我未夠喉呀

      刪除
  16. 好羨慕呀~睇到啲嘢食,我差啲對住個電話mon流晒口水....

    回覆刪除
  17. 好正呀, 有BABA 睇住小濛, 自己可以去SHOPPING~~我都好想去日本呀~~呀~~呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就真係要去住日本。。。城先喇

      係呀。。baba真係好好,成日叫我去買野

      刪除
  18. 乜旅行要夜晚去架?<----- 哈哈! 好醒目!
    蟹道樂印象中有茶碗蒸 (basically 蒸水蛋), 下次再去可以點 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢講完笑到我收唔到聲

      蒸水蛋==> 我都會食,不過小檬唔鍾意啲淋bet bet 嘅野,佢實唔食

      刪除