2.01.2016

無心插朽賞紅葉

忙完小檬生日會,又開始忙過年。。
唔等星期六日太多人,檬爸幫手平日買啲買啲,
再喺附近唔太多人去嘅百貨公司,一次過攪掂,唔左行右行浪費時間。

星期六同小朋友上完堂之後,本來諗住食完晏,
買埋啲海味俾啲老人家就可以返屋企大掃除!
知道我哋喺附近嘅婆婆,打黎叫我哋返佢屋企攞啲野,
於是就突然間改同婆婆飲吓茶,
都未飲妹妹豬就已經眼瞓。。。
於是又突然間妹妹豬返婆婆屋企瞓教教
我哋繼續飲~ 

我哋飲完hea咗一陣,妹妹豬都未醒,
唯有三個就行去附近商場買埋啲海味。
經過公園到商場,
發現上星期燒腩媽話冇嘅紅葉突然出現喺我哋面前!!

淨喺得電話都唔理照影!

得一棵都係咁影

自拍

自拍

再自拍

行過啲有池景 

左影

右影

 再右影

大膽嘗試。。。自己坐!
(影完喺咁話好驚)

仲有呢排紅葉,好靚呀

小檬嘅獨照

郁身郁勢

。。

。。汗   

 溫馨時刻 


雖然咩到冇準備,只用手機冇大機咁靚,
不過今次真係無心插朽,啱啱遇著剛剛,
冇諗過影紅葉(其實未有時間諗)
又冇諗過去婆婆屋企
見燒腩媽話冇咩紅葉諗住已經完,
 原來未開始!!
 最可惜妹妹豬咗瞓,影唔到一家四口,
不過希望在明天。。。

1 則留言:

  1. 咁多年都無影過紅葉, 下年我又要去影下先得~

    回覆刪除