2.15.2016

送羊迎猴。準備

過年前啲天氣忽冷忽熱,妹妹豬都唔知幾時凍一凍,
年廿七開始發燒,有少少鼻水,日頭冇事,夜晚又燒過,攬住佢咁慶,
自己都瞓唔到,又累又擔心 zzzzzz
帶病嘅妹妹豬心情麻麻地,咩都扭吓o爹吓,
湊佢又要出多兩分力  zzzzzz

通常年頭忙完小檬生日會,第二壇活動已經謝哂
加上妹妹豬咁,我都已經冇哂力
準備農曆新年呢壇活動,簡單啲就算,唔想太辛苦自己, 
不過中國人過年點都要準備一吓嘅

執柑
多謝同事去果欄買埋返嚟,送俾我,我哋已經冇諗過去買

大熱車厘子
去得果欄,梗係買埋大熱車里子,多謝同事送到我手

吉仔。揮春
準備收爐
臨收爐果日先記得自己今年唔記得買吉仔,好在又有好同事,幫我準備埋 
公司附近有呢啲特別車花揮春賣,快手買幾個

年廿八
第二餐團年飯(契媽媽煮) 

一個人整咁多餸,真係勁!!!
燒肉
蟹肉蒸蛋
鮑魚生菜
黃金蝦
蒸魚
翠玉瓜肉甫
元碲
薯仔炆雞翼
  

唔好諗住小檬爸爸咁乖入去幫手,佢其實斟緊可樂=__=
  

契媽媽仲準備好壓歲錢
(媽咪又係未準備=__=" )

 咁高興,玩咗一陣射籠門!好明顯知道邊個中柱
本來諗住食完飯,一齊行吓花市,
不過妹妹豬發燒,都唔可以再吹親,都係返屋企休息

 年廿九
真係要執吓屋,佈置一吓。

除咗自己買咗啲揮春之外,

小檬學校都準備左啲派俾我哋

仲有利是封 

 小檬大個啲,可以幫吓手



 雖然少少病,不過妹妹豬都係唔執輸

 成功

特別買咗呢張"夢想成真"俾妹妹豬 (其實應該俾我)
希望佢入到啱佢嘅幼稚園,開開心心就得!
唔知咩事,佢係都要咪埋眼仔影相,可能許願中

  年桔

年花

 仲有小檬親手畫嘅

 最後就係小朋友至愛嘅全盒!

倒倒倒

妹妹豬等咗好耐。。。
 

病病哋都唔敢俾佢食,最後都係俾咗少少
  
 準備好哂就出去食婆婆家嘅團年飯

特登著哂紅色衫,可以影張賀年相

 妹妹唔係咁舒服,所以都有啲扭計,不停o爹爸爸。。
好在都唔係十分呆,仲肯玩

影完就快啲返屋企休息

媽咪等兩個小寶寶瞓咗先有時間準備利是。。。
迎接猴年嘅來臨~

2 則留言:

  1. 祝你一家身體健康、心想事成
    契媽媽勁呀,一個人煮到咁多嘢

    回覆刪除
  2. 契媽媽真係好強呀﹗一個人煮咁多餸仲要碟碟都咁正﹗俾多幾個讚呀唔該﹗
    妹妹豬病病都肯影相同笑算係好合作啦﹗全盒一出其實無得唔俾佢食,燒腩仔年初一都係燒住食糖...

    回覆刪除