2.29.2016

元宵佳節。拆利是

元宵佳節小檬學校都有華服日

呢個小朋友幾時都咁開心 

學校好好,會安排當日食湯丸
等小朋友認識傳統節日,
問返小檬,平時喺屋企咩都話唔食嘅佢都話自己有食!

有圖有真相

夜晚我哋都有喺婆婆屋企食湯丸

希望小朋友都繼續 keep住呢啲傳統。

返到屋企梗係第一時間拆利是~

妹妹豬好明顯唔知發生咩事。。

哥哥就好努力咁拆

側邊嘅我,一拆一驚心,驚佢拆爛

妹妹豬拆拆吓攞本書嚟睇

妹妹豬識貨:書中自有黃金屋

成疊銀紙

真係好開心==> 媽咪 wakaka

小檬大個咗,知道呢啲喺錢,可以買野。
至於數值方面,平貴都識少少
(所以我先返起同舅父買玩具呢一幕)
於是俾咗$100小檬自己揀野買,剪頭髮樓下有間賣lego,
佢揀咗盒警察電單車。

自己俾錢

妹妹就俾咗$10,入去零食店自己揀,
雖然零食冇咩益,不過小朋友都係買呢啲野先開心
佢自己行咗一個圈,
媽媽介紹哂啲零食俾佢聽

佢都係揀返麵包超人棒棒糖。

自己俾錢. 買咗兩支
記得小檬應該兩歲幾先夠敢自己俾錢,妹妹豬相對大膽啲

返到去接剪完頭髮嘅爸爸,
仲肯送一支俾妹妹姐姐添~

2 則留言:

  1. 我地叫肚B拆利是都心驚驚呀 XD
    妹妹豬好叻同大膽呀,可以自己買零食/玩具就最滿足 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。真係好驚佢成張銀紙撕爛!不過好在冇。。
      我覺得有時都要俾佢地自己揀吓, 學吓點揀都係學習過程嚟

      刪除