3.01.2016

小檬四歲生日會

終於收到相

歡迎嚟到四歲生日會 @24/01/2016
主角 :  小檬
唔好以為佢好瀟洒,當日天氣寒冷,裡面著到成隻粽咁架

一開始有時間機會就集吓郵先
Mix 妹妹,好靚女呀

舅母們

仲有NT哥哥

當然要同主角影張相啦

契媽媽

鬼馬嘅表舅父, 咁大份lego,開心到佢呢

好快就將啲禮物圍住自己




其中一位blogger媽咪,我同佢由結婚開始相識,
蛇仔明一開始有啲怕醜。

蛇仔媽媽大住咁大個肚,寒冷天氣下都嚟,
我真係好感動

食蛋糕之前,梗係要影啲合照
birthday boy

梗有媽咪啦

thank you mami bring me to the earth !!!
(媽咪自己幻想嘅對白)

勞苦工高嘅婆婆/嫲嫲

兩好錫小檬嘅舅舅母

RB叔叔一家

仲有一家六口嘅妹豬家~ 你睇妹豬爸爸笑得幾開心!
兩兄妹好癡纏

一家四口
唔好意思。。,蛇仔一家/ FM uncle 一家未記得合照。。太混亂~

準備切蛋糕喇~

hap~py bir~th~day to you...
hap~py bir~th~day to you...
hap~py bir~th~day to 小檬~
hap~py bir~th~day to youuuuuuu !!!!

呼~ 

birthday kiss from 妹妹豬

切蛋糕

太硬喇。。小檬索性打橫切,好似切燒豬咁

準備左啲小食同大家分享。。。妹妹豬就好欣賞啲雞亦!

一如以往,生日會都係冇安排任何節目,係要自己搵節目自娛 =p

檬爸帶咗佢嘅扭扭車玩

估唔到大人小朋友都玩得好開心

契女

契仔

仲有我。。哈哈

我都係睇相先見到連妹豬都玩埋一份

小檬嘅娛樂節目就係搵表舅父玩!!

妹妹豬同妹豬兩姊妹花玩

跟住都有過隔離playroom




睇吓KK叔叔嘅一啲snap













妹豬同妹豬妹好乖,兩個自己乖乖坐喺到食野,
爸爸媽媽就可以同我哋傾計,真係好乖呀!!




多謝KK叔叔百忙之中抽空為小檬影相同執相~

小檬生日會遇到百年難得一遇嘅寒流,當日溫度只得2度,
我晨早仲得一度 

十分體諒未能出席朋友嘅原因,小朋友健康係最緊要!
亦好多謝一班冒住嚴寒嚟嘅家人朋友,
有你哋我哋一家真係好幸福


we are so warm~

7 則留言:

  1. 我記得O個日真係好凍, 都有好多人出席呀!

    遲來的祝福, 祝小檬生日大快樂, 身體健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀。。。果日真係超級凍,好在我哋熱情如火,有友情親情先唔覺咁凍!

      刪除
  2. 遲來的生日快樂呀~ 祝快高長大開開心心!好靚的 buzz lightyear 蛋糕呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!!我都好鍾意個蛋糕

      刪除
  3. 咁多人一齊慶祝好開心呀! 再生日快樂多次先,嘻嘻

    回覆刪除
  4. 小檬, 生日快樂, KEEP住乖乖, 錫MAMA呀~!!!

    回覆刪除
  5. 補祝小檬生日快樂呀~ 祝開開心心!身體健康!

    回覆刪除