3.07.2016

小檬。K1觀課

暫吓眼K1又到下學期,同舊年一樣,都係下半年先觀課。

小檬之前兩日已經不停講有啲小朋友爸爸媽媽喺堂上觀課,

佢叫我哋星期五兩個一齊嚟,我諗佢都應該好期待

一於以往,參加學校都可以睇到佢地做早操,
個個小朋友都好開心,除咗小朋友有做之外,所有老師都會一齊做,
做老師都要好好記熟舞步,真唔簡單!
唔知點解,每次睇佢地做體操同唱校歌,都好感動,
當了媽咪之後,就更加感性。

返到課室,只安排咗觀課家長嘅小朋友上堂,其他就喺出面玩。
首先係中文堂,已經聽咗半年普通話嘅小檬同其他小朋友一樣,
上中文堂已經全部識聽,完全明老師嘅指令。
老師問問題,好多小朋友都好積極舉手回答,
 除咗少數一兩位小朋友,包括小檬!!

記得第一日返K1見到小檬好積極回答,以為一路都係咁,

但點解今日會咁?再望吓佢,居然呆!!
唔通眼瞓?啱啱返學咋喎?!?! 
雖然佢冇舉手,不過都有留心老師嘅說話,唔會淨係掛住望我哋,
而我哋亦冇刻意望住佢,靜靜咁觀課。

過咗一陣佢好似醒返啲(可能頭先發緊夢!)
亦有舉手回答問題。
回答已經是一句句子
"春天到,我看見青蛙!" 
發音正確,怪不之他可以在聖誕表演上當上小司儀。

跟住的英文堂Letterland,一年N班半年K1,

小朋友上英文堂已經識聽識講
完全沒有難度,從小朋友嘅興奮情度睇得出,
佢地真係好鍾意letterland。
見到小朋友嘅投入開心笑臉,
真係好開心佢地可以咁愉快咁學習!
唔怪之小檬每日都會同我報告上letterland嘅情況,
上鍾意嘅英文堂,已經醒返,
小檬好積極咁舉手答問題,
絕對唔會因為有我哋啲家長而怕醜
(呢間學校訓練小朋友自己係有一手

跟住嘅遊戲,小朋友分開兩組比賽,家長同小朋友玩同睇都好開心!
之後再返課室完成最後一part,
小檬手持字咭,一讀數字到相應嘅詞語時,小檬反應超快咁走出去貼好! 

觀課之後,校長家長們分享返感受,

有問題可以提出討論。
大家家長會分享一吓小朋友學習情況或者屋企情況,
成長問題都可以分享討論吓

觀課之後感:
聽埋啲家長分享之後,小檬同呢班小朋友真係好鍾意返學,
返學真係令佢地好開心
我就更加開心佢地可以係一個咁開心嘅學習環境裡面
學到對佢地有用嘅知識,
而老師亦俾好多空間等佢地自己去尋找答案,
提升佢地學習嘅興趣,學習係終身嘅,
如果要死記,死塞,學習係唔長久嘅!
happy learning真係好重要~ 

分享完之後食個茶餐就接埋放學,繼續happy learning!! 

沒有留言:

張貼留言