2.17.2016

小檬假期作業。賀年醒獅

小檬學校有長假期就會有本假期作業要做。
我諗學校都想小朋友keep住有啲功課做吓,
唔使全部時間用嚟玩,時間應該要分配好
um。。。我自己細個呢,
都通常係玩到最後果幾日先做 (o殊...)

小檬一收到呢本作業已經話要做(佢好鍾意做功課)
我怕佢一次過做哂,所以我阻止咗佢。

過年啲節目實在太豐富,
我哋都係最後兩日先拎出嚟一次過做

(做呀媽嘅應該要再教育教育~)
我真係好欣賞學校啲作業,插圖好靚,
啲公仔唔老土,我記得我講過同我覺得小朋友對得靚野多,
自己嘅陪審美眼光都應該會好啲。。哈哈

終於搵啲時間坐定定做作業,

咁簡單成本唔使10分鐘就做完~

除左第一頁!!!!!
請小朋友用不同的物料創作賀年醒獅

雖然得一頁,又唔係立體。。。但放緊假嘅心情極度懶散,
係唔想郁手整呢整lu
於是佢媽咪又拖多兩日。。
到返學前嘅呢日,要的起心肝喇~

賀年用品。。都係最普通嘅利是封,糖紙,瓜子。。。
每樣執啲就返公司開工!
(不過返到公司先發現冇帶利是封=__= 
好在我平時都有啲利是封keep喺公司)

醒師,我諗咩顏色都有啲啦~
今次嘅創作好大膽。。因為我冇事先plan好咩部分用咩材料,咩顏色。
淨係諗住見野就黐。。快啲攪掂

一嚟黐咗啲瓜子做舌先,驚唔穩。
瓜子肉做牙
藍色金幣紙,是但貼啲,多啲顏色熱鬧啲...wakaka
買糖果時,見到自己好耐冇食嘅樂家杏仁糖,
買左盒俾自己食,所以快手食幾粒,用啲金色紙做鬍鬚
媽咪肥都因為你咋

黑瓜子就做眼睛,  點睛後生猛哂
粉紅色金幣紙/ 黃色利是封做吓頭髮
(好在呢包Forzen 有粉紅色同藍色)
隻角就用金色利是封啦

整到最後,鼻側邊果兩粒波波,諗起啲醒獅都會有啲波波彈吓彈吓。
於是靈感一到,就用啲咭紙摺條彈弓,
用綠色利是封剪個圓形彈出嚟~

條彈弓真係要再慢鏡睇一次  

我覺得我真係天才~wakakaka。。。
(其實係我冇咩天份,所以一做勞作會好頭痛!) 

臨尾先用黃色利是封整啲則邊啲頭髮,
諗吓可以剪一條一條好似頭髮咁

 登。。凳~ 
完成大作

我自己都算滿意,當然可以再好啲,
不過用咗一個鐘咗右完成算係咁

其實係小檬功課,又點可以唔叫小檬參與一吓?
 於是返到屋企解釋一吓用咗咩材料做成

叫佢再幫手補吓膠水  

好搏命 
  
 

 小檬都好滿意媽咪"同佢一齊做嘅"呢樣功課,
特別係個彈弓~

p.s.我再返睇個題目先發現原來
係 [用不同物料] 創作 [賀年醒獅] 
而並唔係用賀年物創作醒獅

我一睇就以為一定要賀年物料...哈哈
不過而家我個作品用埋賀年物料就 , 就105分!!!
(媽咪睇題目要小心啲 =p )

3 則留言:

  1. 最欣賞個彈弓,即刻生猛晒﹗
    我都係新年四圍拜年,只可以搵一日一次過做晒成本假期作業,仲要忽然先醒起漏咗份手指畫無做,但老師對完返來又OK喎,我呢個媽媽太大頭蝦啦...

    回覆刪除
  2. 好靚呀,而且色彩豐富,小檬MAMA點會冇天份啊 ^^

    回覆刪除
  3. 整得好好呀!!! 小檬做功課好合作, 小寶一定唔會咁~

    回覆刪除