6.06.2016

兩隻小豬去溜冰

每次經過溜冰場都話同小檬去試吓玩,
不過小檬都會話唔好唔好(佢要一輪先接受新事物)
已經講咗兩三個月,呢兩日天氣唔係熱到暈就係突然落大雨,
最適合就係室內活動~
於是就再一次提議去溜冰,初頭又話唔好唔好,
唔知老公同佢斟咗兩吓講咗咩之後就肯去!
唔理喇。。佢肯去玩就得。

Element the rink
每位入場費$20
收費:每分鐘計 $1/1分鐘
租鞋唔使錢,如果唔玩,都可以有20分鐘免費入場,
家長可以幫小朋友換吓鞋,
之後等小朋友自己入去玩(當然講緊大啲嘅小朋友啦)

入去攞鞋先,首先度吓腳仔!

跟住職員就俾啱尺寸我哋
靜雞雞講,小朋友滿三歲先玩得,
妹妹豬當日就俾"被三歲"(唔係我講架,唔好話我呀!)
於是有得玩=p

知道冰場特別凍,已經準備定外套,
亦知道有機會跌,
於是就等小檬著長褲,
妹妹豬呢,我知佢一定唔會落地,
於是就靚啲著條裙仔!
仲有厚襪,因為溜冰鞋好硬
(見其他小朋友原來發覺仲可以準備安全帽/護膝/護諍...)

臨行時諗同兩隻豬仔換鞋都係一大挑戰,雖然事前已經著定厚襪,
不過都有啲驚因為小朋友好大機會話對鞋咁硬, 唔著呢對鞋
到有幸著完,又會話著咗行唔到,唔著!!
不過可能兩個都好期待溜冰,於是好順利著完!!

著好爸爸就去租兩隻海豹$150/隻 (min 2 hours)
反而呢到比較貴,因為玩幾耐價錢都係一樣,
如果小朋友玩兩三分鐘突然扭計唔玩都係要俾錢。

四個著好晒鞋,之後就行去閘口用八達通俾錢,
小檬見爸爸著住溜冰鞋行到一拐一拐,
覺得好好玩,又好心急試吓自己行
我呢個緊張媽咪又驚佢跌,
但自己著住溜冰鞋行動唔係好敏捷,
小心亦亦咁追住個仔 =p

那邊廂原本爸爸行得仲差! 

一個拖一個, 碌下碌下咁行(其實妹妹已經係姐姐抱住到閘口)
再要推埋隻海豹出去,好狼狽,突然間覺得好捉蟲,
應該要搵多兩個大人一齊玩,幫吓手。

一輪混戰之後, 終於成功入到場!

我孭住個斜咩袋仔淨係裝電話,原來唔俾,
唯有電話放喺爸爸褲袋,
相機唔喺自己手,唔方便,變成相得幾張!

兩個小朋友好興奮呀

我好快就記得返點溜,如果唔用seal都有啲驚跌
隻seal推住溜其實好正,唔會驚跌~

反而爸爸就唔係好得
(證明佢冇咩係冰場識女仔!)

一家大細一齊玩~好開心呀~~

螢幕前面嘅你
感唔感覺我地嘅興奮呢?

一開始都唔敢叫小朋友落地,怕佢地跌親之後唔敢玩,

行多幾個圈之後就試吓叫小檬落黎玩吓

不過其實我自己一個就得,仲要扶佢就有啲淆!
都係俾佢體驗吓就算,第一次唔敢嚇怕佢!

妹妹豬呢。。。就仲難控制佢行定企,
於是就冇比佢落添~

玩多幾個圈妹妹豬就話唔玩,同佢入去搵姐姐休息吓。
我就同小檬繼續玩, 跟住連小檬都話唔玩

我就一個享受下, 可以無拘無束自己一個玩!!
返番去那些年~ 少女時代 


記得小時候第一接觸溜冰係同6年級同學仔一齊去,
果時都係扶住側邊行吓行吓
到少女時代就通常考完試,同啲同學一齊輕鬆一吓,

好叻又唔係,不過都可以自己一個溜到。
成班同學一齊玩好開心
年少多好...

N年後嘅今日同埋小檬/妹妹豬一齊溜,
真係發覺時光飛逝!!!

臨走撞到小豆一家,原來小豆有學溜冰~


學唔學溜冰我就冇諗過,只係想小檬唔好咩都話唔試,
希望佢可以容易啲接受啲新事物, 接觸多啲唔同嘅活動!

10 則留言:

  1. 原來有畀小朋友玩溜冰嘅道具架,好似好好玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。啲道具先搵錢呀

      刪除
  2. 小朋友應該覺得好新鮮, 不過我玩吾到呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。小朋友都好多好鍾意

      刪除
  3. 原來檬媽係溜冰高手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀。。。只係識行吓行吓。。。而家仲有啲驚跌

      刪除
  4. 下次一齊去丫,想玩好耐了 ^^

    回覆刪除
  5. 我朋友都想約我哋玩,不過妹豬爸話太危險喎,結果無得去,見到你哋一家玩得好開心,我又心思思想同佢哋去玩吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔危險,因為佢地兩個未落過地咁滯!!哈哈哈!係小檬行咗一吓,小檬都係啱啱先話肯玩,唔敢嚇親佢!!如果要兩個去,可以租一隻seal先,輪流玩就可以慳返啲 (不過就冇得兩個一齊玩)

      刪除