6.14.2016

端午節~第一次睇龍舟

今年端午節妹妹已經識行識走識講,哥哥一睇到龍舟廣告就話要去睇,
妹妹唔執輸,又講埋一份,
於是婆婆日日聽到兩個乖孫不停咁叫佢帶佢地去。。。
婆婆同舅母講完之後,就話點辛苦都話帶佢地去
婆婆舅母都咁講
做父母嘅。。梗係捨命陪伴!

小檬又係晨早已經自己彈起身,話去睇龍舟,
成個星期都話落雨,好在當日朝早都叫冇雨,於是可以順利出發
如果唔係我諗都幾難氹返小檬。

接埋婆婆之後就出發屯門睇。。。
妹妹豬起得晏啲,於是淨係飲咗包奶(佢又麻麻地麵包)
喺途中居然嘔!!

本來等舅母坐兩個小朋友中間,
諗住喺後座嘆吓世界嘅我
結果又要泊架車喺路邊巴士站同舅母換返位,
拿拿淋同妹妹換衫,抱住佢地安慰佢

妹妹豬未試過嘔,好在都唔係好嚴重,
好似er啲奶出黎咁。
真係唔可以空肚食早餐,可能要有啲野到肚先得!
見佢都冇咩野,就繼續行程。

我哋一行6人全部都係第一次睇龍舟!

爸爸先放低我哋去泊車,我哋先去搵吓位睇
原來公眾席要預先攞飛,
唉。。我哋不嬲都咁好計劃,點會知道要攞飛吖!!

於是就搵位攝吓睇就算
終於見到主角龍舟~

唔講以為睇警察叔叔

以為去咗睇救護車

天氣冇落雨不突止,仲好曬!
好在我哋都早有準備,風扇仔加傘!

真係遙望吓隻龍舟。

咁啱啲哥哥沖身,於是借咗隻漿俾佢地影吓相~
龍舟健兒

檬爸就周圍搵位泊車,佢話搵唔到位喎。。。叫我哋睇住先!
(其實可能想縮沙)

嘗試搵個再靚啲嘅位
見妹妹豬已經有啲唔舒服,唔敢叫佢粗勞,
於是就抱住佢行。。行行行。。。
行到橋頭我差不多暈低,
小檬好叻仔,拖住舅母自己行

行咗差不多10分鐘,熱到兩隻豬仔
冇影自己咋,我得返半條人命

到左呢條橋睇 真係遠到呢⋯⋯

一到就要攞個望遠鏡俾佢!!
個望遠鏡係爸爸背囊。。。
係喎。檬爸呢?
行到我暈低先話搵到位黎緊!
望遠鏡終於拎到手喇!

佢好似觀鳥咁

咁啱咪娜姨姨尋晚送咗頂帽連太陽眼鏡比妹妹豬
即用

見到龍舟,小朋友好興奮, 
周圍搵啲藍色/紅色衫嘅健兒!
都有為佢地打氣,不過就真係遠咗啲

天色開始昏暗,我哋睇咗兩場賽事就開始走喇,
行到車就已經落出雨,雖然時間短啲,
不過都叫做同啲小朋友睇咗龍舟丫

由兩歲BB到幾廿歲婆婆都係第一次睇龍舟~
有咗小朋友真係會做啲自己唔會做嘅野!!!

沒有留言:

張貼留言