6.28.2016

Lost and Took~

記得細個嘅時候
成日見我哥哥返學返嚟唔見呢樣,唔見果樣
(註:我 細時係無發生呢啲情況嘅)

水壺啦。。雨褸啦,遮啦,外套啦,運動衫啦,
筆盒裡面文具就當然唔小得,
就知道小朋友返學咗之後會唔見好多野

除咗小朋友返學,湊仔都係喎
者湊住小朋友出街,太多零碎嘅物品,
好多時返到屋企都會唔見緊啲

由有咗小檬到妹妹豬
lost list

媽咪太陽眼鏡
小檬漁夫

影完呢張相已經唔見咗小檬漁夫
玩完呢個小小世界就唔見埋自己太陽眼鏡

水壺
出完街唔見咗
仲要好似只係買咗幾日~~

一隻鞋仔

妹妹去完南丫島唔見個咗一隻鞋仔!
係一隻,另一隻喺腳上面
就係哥哥呢對白色彩虹das


到最近期~雨褸


同表舅母食飯慶祝完生日之前去撻水之後,就唔見咗
仲要喺返嚟之後兩日後婆婆問我哋書包裡面點解冇咗件雨褸
我哋先知!!
姐姐話上到酒樓有收好佢地兩件雨褸,
亦有拎返屋企放入書包,
但點解會突然間唔見咗?
我又問過學校又冇執到
問小檬記唔記得返嚟之後果日有冇件雨衣,但佢點會記得吖~

摷勻間屋都冇。。車又冇。。。
唔通真係喺酒樓?打返去問酒樓話冇。

臨食飯都仲有


我好鍾意呢件雨褸架。。喺日本買,好靚,又冇臭膠味又唔貴!
真係有少少唔開心,又會怪自己唔再跟多眼!
我傾向跟眼睇住小朋友多啲。。。

好想有一日你唔搵佢,佢自己出現!
(不過到時唔知仲啱唔啱著!?!)

講完唔見,又講吓攞左啲咩返嚟

舅父喺日本買咗固背囊比小檬, 連個價錢牌都拎埋花返嚟!!


有日係屋企又冇啦啦見到個街市買毛巾嘅紙牌!

婆婆同舅父兩母子都係一樣

到我哋喇, 尋日小檬喺背囊仔邏左呢個落單牌返嚟。。。

 wakaka!! 

係咪小檬自己執玩具時唔知放埋入去????
好在唔係啲咩貴重物品,唔係我哋就變小偷!

我聽朋友講過百貨公司減價,
孭住嘅BB拎住咗啲毛巾返到屋企唔記得比錢!

我有一次都拎住啲圖書又顧住拖住兩個差啲唔記得比錢,
行到門口先諗好似差啲野未做!!

所以我都成日提小檬要比咗錢先好離開,
等佢又提吓我,哈哈!! 

18 則留言:

  1. 拎埋D咁嘅野返屋企又好笑啵, 哈哈~

    回覆刪除
  2. 我都試過, 去超市掛住俾車仔入面啲嘢錢, 自己手揸住兩條紙巾唔記得俾佢 "嘟", 仲要出咗門口
    最後返轉頭, 再排過 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得都好,我好怕出口左門先記得,到時真係要到警局接返我喇

      刪除
  3. LOST 我都有, 但TOOK 真係好FUNNY

    回覆刪除
    回覆

    1. funny在返到屋企先知,呢啲野喺屋企又冇用
      落單牌我考慮下次去食野還返比餐廳,唔好浪費!
      個毛巾牌就真係唔知道婆婆邊到拎。。
      個背囊,我要買機票空去日本還返先得..wakaka

      刪除
  4. 睇標題本身唔知咩係took, 原來係小朋友唔知係邊度拎返黎既野, 我一路睇, 一路笑~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔止小朋友嘅,有啲係婆婆同舅父。。哈哈

      刪除
  5. Lost & took嘅清單好搞笑呀,婆婆個「10元4條」最正 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆呢個我都覺得好正!

      刪除
  6. 我暫時好似淨係唔見左兩個水壺XD 成日食完飯都唔記得拎走
    點解有張10元4條???

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個水壺已經好好成績!!keep住唔好增長!
      應該係婆婆去買毛巾,個老闆包埋落去呱。。我淨係知道返到屋企見到。好好笑

      刪除
  7. 噢...我試過唔見左巨龍的背包,雖然內裡只有玩具,但唔明係比人偷定唔見左...明明飲茶時、影相時仲喺度,飲完執野走人就唔見了....@@""

    回覆刪除
  8. 哈哈~唔見野我都有唔少:水壺/匙羹/奶嘴鍊..XDD

    回覆刪除
  9. Took 嗰啲嘢好攪笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。。冇諗過呢啲野係屋企出現!

      刪除