6.02.2016

Gen mami DIY 。Mell Chan床

妹妹豬考到PN offer之後
就買咗個Mell Chan 俾妹妹
(原來公仔係我地買!)

咩係Mell chan?
初頭我都唔知,原來係啲換衫公仔。
有次妹妹喺本貼紙簿後面見到之後,
就成日話要買呢個俾妹妹。。。
一見到又重覆講,次次見到都話下次買,
於是趁高興有offer就買咗比佢

之後契媽媽同表舅父哋都各買咗一套衫仔俾佢

有兩套衫玩吓都唔會再買。

跟住佢見到斗斗城mell chan

http://www.toysrus.com.hk/mell-chan-double-bed/zh-hk/
又叫我下次買下次買

喺屋企見到個鞋盒,不如試吓整俾佢~

做法好簡單,介好之後再貼顏色紙。
我貼得唔太靚。。好多一忽忽,又穿窿~

Mell Chan Bed



手工好粗糙,冇度好位,純粹貼好就算! 
不過唔緊要(自我安慰)
因為都應該好快俾佢KO


同事知道我整緊張床,就用公司啲淨餘物資用手聯咗張被仔俾mell chan

仲要有妹妹豬個英文名


妹妹豬:呢到呀~


白色手繡!
多謝R姐姐!!

今朝一早就送俾妹妹。。
近鏡嚇C人

妹妹好小心咁放mell chan 入去

冚埋被仔

朝早有啲呆

又冚過


冚好d

小心奕奕

唔好凍親呀

影張自拍先!!

影唔到媽咪個頭就咁好笑。。。

雖然唔靚,不過希望妹妹豬都鍾意

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實好簡單架,界完貼就得,唔想買嘛。。。慳啲

      刪除
  2. 大力拍掌!!!
    其實我唔知Mell Chan係咩黎嫁, 好出名嫁?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喺啲日本貼紙書後面見到,跟住上網查,先知喺斗斗城有賣,中文名叫咪露
      見個樣都得意先買俾佢。。唔係我實發惡夢 haha

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實好簡單架,界完貼就得

      刪除
  4. 勁野,下次整過比我呀吾該 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 近睇甩皮甩骨架!!嚇親可愛嘅emma呀!

      刪除
  5. 太過份了,你張床超好,真正咪露張床成日甩架!有無得預訂張架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。冷靜啲,真相係好驚嚇㗎,所以冇近鏡!
      你有買到張床呀??妹妹豬成日見到都叫我下次買㗎。。ANKI都有mell chan??
      等我進修好我手藝再通知你,不過可能anki已經長大成人!=p

      刪除
  6. 我都唔知Mell Chan,睇subject唸住檬媽連床都DIY到咁勁吸引入黎。唔係呀我覺得好靚,唔洗下下都買嘅,遲啲畀妹妹豬一齊參與個製作過程,仲開心仲珍惜呀 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知架。。。原來反斗城真係有得賣
      近睇真係麻麻咋!!我諗都要等妹妹大多一年先識參與

      刪除
  7. 媽媽好有心機,我就無.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好簡單。。幾個步驟就攪掂
      你啲心機用黎做其他野嘛

      刪除
  8. 勁,你真係好心機~

    回覆刪除
  9. MAMA你真係好有心機~~~向你致敬~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使致敬咁嚴重! 好求其架咋

      刪除
  10. 哈哈, 妹妹好得意, 媽媽好勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁咩吖。。唔想買嘛。。。媽咪啲錢留返黎買你啲袋。。哈哈哈

      刪除
  11. 好有心思呀!整得好靚呀!妹妹好幸福呢!

    回覆刪除