9.21.2016

婆婆壽宴

婆婆今年大壽,於是安排左幾圍壽宴
等佢同其他親戚朋友食餐飯,高興一番!

中午lunch之後,就叫小朋友瞓一陣,準備出發
免得成日冇得瞓扭計
不過通常小朋友就係你越想佢瞓,佢越唔瞓!!
兩個"瞓"左成個鐘都未瞓到。。
於是決定早啲出去,喺車應該會瞓
果然不出我所料,上車冇幾耐就瞓著!

不過都好快到達目的地,一開車門就醒晒!!
上到去放好物資,貼好個backdrop/放好sitting plan就攪掂!

襯小朋友仲精靈,同婆婆影張合照先




打麻雀嘅親戚朋友真係4點鐘已經到!(麻雀吸引力驚人)
陸陸續續有啲親戚朋友到場。。

    

剛收工的NT。。點解唔帶相機呀??!!

媽咪我又要忙於招呼人客,冇咩理過兩位小朋友
雖然已經帶咗啲玩具, 不過多謝T EE 買左盒lego俾小檬砌
呢個哥哥三歲我就識佢,睇到佢而家中三,高我成個頭!
估唔到仲餵我仔食飯!

另一方面同酒樓夾吓時間幾時收麻雀,而舅父又整咗時段片。。
又要等侍應安排!
好在有契媽媽/姐姐,同TL哥哥幫手照顧住啲小朋友。


開席前,叫咗啲米粉/飯比兩位小朋友食咗先!
小檬掛住玩,變左爸爸餵佢食!!


妹妹豬又係掛住玩, 好在都有自己食


一般酒席,請帖都係寫五時恭候,八時入席,
不過諗住都係自己人食餐飯,客人有廣州有澳門
我哋通知各親友七點開始,免得食得太晏,搭船搭車...第二天返工返學。

大家都算準時, 各來賓坐好晒之後,通知開席
舅父就播片。。。

係嫂嫂整蛋糕俾婆婆嘅片段!


婆婆最鍾意就係打麻雀,於是嫂嫂就搵朋友幫手,
一齊整個麻雀蛋糕比婆婆。


去片~

婆婆真係好surprise


小檬同妹妹豬都有參與架~


不過就係少少哋,整咗隻朱古力麻雀!


婆婆見到真係笑到見牙唔見眼!


睇完片喇。。小檬負責拎蛋糕俾婆婆
哇。。好驚佢跌呀! 

其實都唔係重,不過驚佢唔識拎,斜咗就跌!
跟住就真係成為全場朝點喇!!
又冇得切蛋糕,徙左舅母一番心機,
所以我都係喺後面backup!

順利拎比婆婆 (鼓掌!鼓掌!鼓掌!)

孫仔一啖甜晒

祝婆婆福如東海,壽比南山

好滿意嘅全家福
兩隻豬仔好合作,仲要有笑容

唱生日歌~

切蛋糕,梗係為食嘅妹妹豬負責啦

終於可以坐低食飯喇!!
兩個小朋友都食飽,唔使理,淨係坐喺到玩就得!

一個黐契女


一個黐契仔
媽咪唔使同佢地坐,可以free一夜!!

兩個師兄兩個師姐,一個同學! 
這天又重聚!中學年代之後,師兄師姐唔同屆畢業嘅我哋,
估唔到N年後會聚埋一齊飲我媽壽酒!

咁多年感情,大家都同我一家/婆婆,好似乎家人咁

食吓玩吓笑吓




行來行去同啲親朋戚友傾吓計,影吓相

終於有時間搵返啲仔女


要讚吓呢兩位小朋友,雖然只係瞓左半個鐘都唔夠,
不過成晚表現好好,冇扭計


仲笑容十足


梗係兩個收到禮物,又咁多小朋友一齊玩!

妹妹著住條裙又不停比人讚靚~


仲自己走埋去人比花嬌!


話影大合照冇話扭計唔影 (超級讚)

妹妹仲適當時間自己V手... wakakaa


點解咁乖??
因為前一晚,媽媽又訓話小檬上次同婆婆影個輯相唔合作,
婆婆平時煮飯佢地食/湊佢地返學習放學咁辛苦,
所以婆婆生日會一定要氹婆婆開心,同佢笑住影相!

當然,同媽咪都要啦

開心嘅時光好快, 食埋個壽包就送客喇~


臨走先記得未送個相架俾婆婆!

不過當晚婆婆咁開心,冇禮物收

睇到呢張相都都冧晒啦!!


12 則留言:

  1. gen mama你真係好乖~ 婆婆有你呢個女真係好開心~ 祝婆婆生日快樂, 身體健康~!!! 祝婆婆d 孫快高長大, 聽教聽話~ 祝婆婆個女就愈大愈靚啦~ heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆湊大我哋平日又照顧我哋咁辛苦,係要氹吓佢嘅
      多謝小寶媽!你句句都好啱聽!尤其最後果句~

      刪除
  2. 好有心思, 好甜蜜, 好溫馨的壽宴
    祝婆婆生日快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!! ~
      婆婆湊大我哋平日又照顧我哋咁辛苦,係要氹吓佢嘅

      刪除
  3. 我有帶相機 不過見有大會攝影在場 所以休息下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 見你影成日又啱啱食完牛肉乾唔叫你粗勞喇。。

      刪除
  4. 婆婆生日快樂!

    回覆刪除
  5. 祝婆婆生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  6. 婆婆生日快樂! 好幸福呢!

    回覆刪除