12.19.2016

小檬。妹妹豬2016學校旅行

一年一度學校旅行,係媽媽充滿期待兩兄妹第一次學校旅行,
之前擔心未好返無緣旅行,
好在小病剛癒嘅小檬,經過一晚之後,
第二朝乖乖精神自動起身冇扭計!
而妹妹呢。。。瞓得朦朦慫慫咁換衫準備出門!!

去到集合地點,婆婆已經到達,有任務在身嘅我,
同小檬班一啲熟悉嘅家長打個招呼
照顧一吓吓姐姐婆婆小朋友之後,就去幫老師手!

忙完一輪返到嚟,見到妹妹豬喊,
原來有個媽咪知道妹妹未食早餐
(其實唔係冇食,當日佢唔肯食麵包,比咗啲餅佢食就算)
分咗自己嘅三文治比妹妹,
唔知咩事,妹妹就撲埋喊!(又係怕多人,怕人睇住佢)
收聲之後帶佢去見自己同學仔諗住好啲,都唔係咁鍾意,
同自己班老師打個人招呼後,又喊過!!

老師都驚訝平時乖乖嘅佢,發生咩事!!
唉。。。。。

順利上到車平靜到達。。。爸爸就揸車入去, 方便走時唔使限制時間

先黎一張到此一遊

 又係咁。。。耷晒頭,唔肯望鏡!
因為係佢唔熟嘅家長影相!唉。。。

妹妹先玩集體遊戲,安排咗姐姐同婆婆同小檬跟住啲同學仔家長一齊玩。

心情咁嘅妹妹豬,去到當然係呆!

唔喊就算,
我同佢玩嘅第一個遊戲都算肯玩嘅!

到第二個遊戲爸爸同佢玩,

校長見到我同我傾咗幾句,
轉個頭就見到淚流滿面嘅妹妹豬
加有人怒氣沖沖望住我。。。
"個女喊呀。。攞紙巾啦仲傾!"
(冇講出口,不過面部表情應該係咁講..
唉。。我。。咁。。。大佬。。點呀。。。下刪三百字)
比人攪到心情都唔好埋嘅我,差啲大合照想開片!!

呢波未平,那邊廂婆婆打嚟話小檬唔肯同其他小朋友一齊去餵馬。。
話要嚟搵我哋~
唉。。。好地地又唔肯玩!

呢個扭檸完一輪,果個扭吓計,天氣爆熱之後,心情仍然充滿怒火!

到哥哥玩集體遊戲,好在好合作/同啲家長又熟絡啲,心情都好返啲 (我)

影埋大合照就自由活動。。。

撈吓金魚,跳吓彈床


好快就到食飯時間!
眼見對面嘅女同學,食飯有文有路,唔會跌到周圍都係,
連K1嘅細佬都識食雞,唔使剪肉,
我就發覺小檬真係有好大進步空間!(唔比較!)

跟住就自由活動喇~小檬夠膽擒上好高嘅繩網



肯自己行條獨木橋,又突然發覺佢大個仔咗好多!  

 小檬玩繩網嘅時候,妹妹豬頂唔住瞓咗一陣,
都差不多時候離開,
快手影返張合照先!
終於都算成功!

一路行返出去上車嘅時候,
妹妹開始話個肚仔唔舒服。。。。
突然仲嘔!!!!

好在妹妹有衫換,嘔完之後舒服啲。。
可能一冷一熱?
可能哥哥傳染比佢??
 唉。。。回程繼續嘔咗一次。。。
第二日又走去睇醫生~
醫生話有啲感冒菌,所以唔舒服嘔!

好在休息咗一日,星期一已經冇事!

一個病完到一個,
媽媽實在好累!

這趟旅行不太開心。。。
期望下年!

10 則留言:

  1. 原來妹妹唔舒服所以先扭計...唔緊要啦,出年學校旅行開開心心再玩過.
    最緊要大家都身體健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係啦。。不過都係有小小情緒影響。不過都好在成年都冇咩病,係呢吓啫!身體健康最緊要

      刪除
  2. 原來妹妹唔舒服,唔怪得成日心情唔好啦,最緊要宜家兩個都病完無事,下年一定會開開心心㗎啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係啦。。不過都係有小小情緒影響。不過都好在成年都冇咩病,係呢次小病! 身體健康最緊要!

      刪除
  3. 好彩妹妹豬好快已經冇事呀!其實佢係enjoy旅行,只係唔舒服影響左心情,下年再去旅行一定會更開心架!
    講開食飯,肚B都有好大進步空間(到宜家無論學校定屋企都仲會倒瀉野,食到周圍都係)=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗呢啲係性格嚟,妹妹豬就嚟三歲,食野好乾淨,完全唔同哥哥!
      仲會倒瀉野,食到周圍都係==>same as小檬(我每次見到小檬食飯就暈低)

      刪除
  4. 原來嗰日發生咗咁多事~ 但嗰日見到你哋時雖然感覺到好忙, 但檬檬同妹妹豬都好乖乖唔似扭過計喎, HAHA
    不過我好明白呀, 我當日冇工務在身都好似周身唔得閒咁, 我連一家人合照都忘記咗影呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢兩個都係算乖嘅。。。其實最主要係媽媽比激到心情唔好!
      我就係知道好快就唔記得影一家四口,所以一去到未warmup就影。。妹妹就咁 =____=

      刪除
  5. 原來妹妹唔舒服... 可憐豬!

    回覆刪除