12.20.2016

School Artwork ~ 親子環保廢料盆栽

好喇好喇。。。全家病完一輪
終於回複正常!

有三樣事情排住隊等我哋(我)~
  • 親子環保廢料立體盆栽或植物
  • 聖誕派對食物
  • 聖誕咭
首先KO第一樣~
學校一月份有開放日,主題為「親親地球」
選取環保廢料,設計立體盆栽或植物,

材料:舊雜誌/朱古力盒/飲管
做法:好簡單剪剪黐黐貼貼


見公司有啲舊雜誌,色彩繽紛,於是就用雜誌紙啦~
花盆就用朱古力盒,用photo apps print啲靚圖案出貼上去,
就變靚靚花盆

雜誌紙盡量用唔同顏色嘅,
花嘅顏色都會五彩繽紛!
難就唔難, 不過呢個真係side心機,
我做咗兩種花咋

將紙對摺之後就剪成一條條,一捲就會成花型狀!

小檬都好努力幫手架。。雖然有啲佢做唔到,但捲吓黐吓貼吓都冇問題

剪好之後用幼條捲灣佢,花瓣就會捲曲~
唔望一步登天,整咗大約一星期,晚上剪吓貼吓!

登登登凳~ 

貼返個圖片襯返學校主題,順便遮吓牌子名


盡量用唔同顏色嘅雜誌紙,呢本係客人時裝雜誌,
啲顏色感覺都好有品味!wahhahah..


我就最鍾意呢朵粉紅小花花




呢朵紫色都好鍾意


整啲圖畫貼住啲朱古力label


整多個牌寫個名先


橙色呢朵都好燦爛

(有邊朵唔鍾意架?)

最後仲將個製作過程貼喺後面


小檬都好滿意個作品!!


唔好以為我收得工!仲有妹妹嘅~ 

準備好晒啲材料~


用裝雞蛋嘅盒,剪好


再上顏色


小心亦亦


好比心機油架


完成花花喇~

紅綠藍色紫果個係小檬哥哥幫手嘅

繼續....
搣雙面膠紙,


貼貼貼


再嚟搣泥土


妹妹豬大個喇。。。真係做到架喇。。
雖然唔靚,但都係佢做吖!

妹妹豬作品




前後左右就寫吓學校名/自己名

open day主題

最後仲將個製作過程貼喺後面 

妹妹豬好滿意個作品!!

上星期去睇佢地聖誕表演時
順便比佢地自己拎埋入學校

老師見到讚靚,兩位小朋友好開心~~

當然啦。。有媽媽嘅愛心+心機襯底,
open day當天應該都洋溢住我哋滿滿嘅愛~

6 則留言:

  1. 好靚,好彩我地唔0系香港讀書,媽咪實做唔到呢D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好簡單架咋,不過要花小小心機

      刪除
  2. 朵朵花都好靚呀~ 媽媽好有心機~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每一朵花我都好鍾意!多謝晉晉媽

      刪除
  3. 媽媽好勁呀! 兩個小朋友都好叻,真係有幫到手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。。等佢地知道凡事要付出努力先有成果回報,親子功課堅持要小朋友幫手,唔係淨係我做

      刪除